onsdag 30 september 2009

Pluggat klart..?


Sista tentaplugget gjordes i top från Rachel Pally, tubtopp (under) från H&M, kofta Filippa K, jeans Serious Sally och halsbandet har jag ingen aning om var jag köpt faktiskt...

Nu har jag gjort några fler gamla tentor men nu tror jag faktiskt det får räcka med plugg inför tentan imorgon, tror inte jag kommer lära mig något nytt nu ändå. Ska kika ingenom anteckningarna bara tänkte jag..

Sen är jag lite sugen på en smarrig kebabtallrik men vet inte om jag ska ta den idag eller imorgon för att fira att tenta är över... vad tycker ni?

Kebabtallrik kvällen innan tentan eller imorgon för att fira att den är gjord?

Och sötnosar... rösta!=)
Rösta på mig

16 kommentarer:

  1. Ja det är vi två,barndoms vänner är vi!:)

    SvaraRadera
  2. Sköt att du är klar med allt plugg:)

    SvaraRadera
  3. Gott med kebabtallrik, det är ju SÅ himla gott :D

    Det gick bra att övningsköra, men precis när jag skulle köra när det blev grönt fick jag motorstop och jag hade bilar bakom så jag fick ju panik :P men kom iväg sen direkt som tur var

    SvaraRadera
  4. tack :)
    fin outfit
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  5. Vad snygg du är! Och halsbandet ;)

    SvaraRadera
  6. Hoppas onsdagen har varit bra :)

    SvaraRadera
  7. Jodå dagen var bra :)

    ja jag älskar grey's, ny säsong nu :D

    SvaraRadera
  8. Ja absolut, det är mycket roligare att vara två!:)

    SvaraRadera
  9. hihi ja den va mysig:) hihi visst va de :) han kan om han vill ;P tror de kosta 600-700 :O

    SvaraRadera
  10. Nu kanske jag röstar lite sent men rösten faller på imorgon. Kul att belöna sig lite när tentan väl är klar =)

    SvaraRadera
  11. Kebabtallrik ikväll. Imorgon när tentan är gjord tar du en öl, ett glas vin eller en drink och firar! :)

    SvaraRadera
  12. Gamla tentor? Med svar? Jag vet att jag hittat förut, men nu göra jag inte det... Hjälp!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails