torsdag 3 september 2009

Nyss hemkommen


Kofta H&M, jeans Acne

Legohårspänne

Har precis kommit hem från universitetet, har haft lektion mellan kl. 10-15 men jag missade första timmen eftersom tåget stannade först vid Stadion och blev stående där, sedan körde de vidare till Kungliga tekniska högskolan där det skulle gå ersättningsbussar, sen kom tunnelbanan igång igen men första tåget vände... Suck! Missade som sagt var i alla fall första timmen. Muntrade dock upp mig med en tidning (Glamour) och när jag kom hem låg det en paketavi och väntade på mig. Det är mitt paket från NELLY.COM som har kommit.=)

Ska gå och hämta paketet imorgon hade jag tänkt, med lite tur så kanske även paketet från Bubbleroom har kommit då så jag kan hämta ut båda paketen på en gång.

Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite men jag skriver mer senare.
Rösta på mig här!

15 kommentarer:

  1. Jo det måste vara jobbigt..
    Både båtbenet i handen och något annat var av:S

    Det är farligt att spela fotboll

    SvaraRadera
  2. sv: jo, ska fota nåndag :D

    SvaraRadera
  3. Min utbildning är bara på1,5år...eftersom jag redan läsat3,5år på högskolan...så vi sriver examensarbete nästa höst :)

    SvaraRadera
  4. sjukt snyggt hårspänne! Gjort det själv?

    SvaraRadera
  5. Tack :) Lutar åt att det blir den :)

    SvaraRadera
  6. Nej det är ju inte det... man får börja fundera på vad man vill skriva om efter jul iaf :)

    SvaraRadera
  7. sv: tack! :) coolt hårspänne! haft en bra dag?

    SvaraRadera
  8. har du långt kvar tills du skall skriva ditt exa?=)

    jag köpte en hp...hört dom är bra...dessutom ett känt märke :)

    SvaraRadera
  9. hade det riktigt kul på stan. alltid kul att shoppa lite :) vad har du gjort idaG?

    SvaraRadera
  10. Tävlingen avslutas imorgon :-) Så lycka till!

    SvaraRadera
  11. Vilket coolt hårspänne vart har du fått tag på det ?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails