måndag 7 september 2009

Mer nytt i höstgarderoben


Brooker kjol, 129 kr


Bubbleroom/H kjol, 299 kr


Dreams by Isabell Kristensen Frigga skirt, 699 kr


Oriflame present

Nu har jag varit och hämtat mitt paket från Bubbleroom. Var första gången jag handlade därifrån och jag är nöjd.

Blev mycket svart, skinnimitation och dragkedjedetaljer den här gången med. Fick även med en lite present bestående av tre Oriflame produkter. Ska bli kul att prova, har aldrig testat några av Oriflames produkter förut.

Som vanligt är bilderna klickbara om ni vill se dem i större format.=)
Rösta gärna på mig här!

16 kommentarer:

  1. gud vad du shoppar :D så himla mkt snyggt!!

    SvaraRadera
  2. Men gör det, den är jättebra! :D

    Jo då, blev inte helt klar med allt men Engelska och Svenska i alla fall! Nu ska jag snart sätta igång med historia, samhällskunskap och spanska. :P

    Fina bilder! Bra att allt gick bra med beställningen också :)

    SvaraRadera
  3. sv: Haha, precis. I'm the boss! ;)

    SvaraRadera
  4. svar: det hoppas jag också! jag har sådan beslutsångest i vanliga fall, och nu är det ju ännu värre när jag vet att det handlar om något jag kommer bära varje dag :)

    SvaraRadera
  5. sv: ja :) allt bra med dig?

    SvaraRadera
  6. Älskar den första kjolen från brooker!!

    SvaraRadera
  7. Jag har aldrig handlat därifrån. Du har shoppat mycket snyggt =)

    Sv. Håret blev fint.

    SvaraRadera
  8. Svar: Ja, perfekta till vardags sådär! :)

    SvaraRadera
  9. snyggt! :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  10. snygging!

    va kul att du gillade det motivet!

    SvaraRadera
  11. sv: ja, det är jätte jätte drygt när det händer! :/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails