fredag 4 september 2009

Nytt i höstgarderoben


Rare fashion zip dress

Raffle Denim pants, Serious Sally by Rut m.f.l.
ljusblå slitna jeans 179 kr på rean


Jeansen bakifrån, de är lite stora i midjan så jag håller in dem. Måste lägga in dem lite.

Duffy Pu leggings, Only 399 kr


Duffy Pu bakifrån

Idag var jag och hämtade ut mitt paket från NELLY.COM och det här är alltså vad det innehöll. Lite nyheter i höstgarderoben.=) Ja, jeansen är väl iofs inte speciellt höstiga men de var så billiga så jag kunde inte låta bli. Nu väntar jag bara på att mitt paket från Bubbleroom ska komma det med. Borde komma efter helgen någon dag för jag fick en bekräftelse på att det var skickat idag. Kan säga att det blev mer svart, blixtlås och skinnimitation i det paket... I'm in love!

23 kommentarer:

  1. ohhh klänningen var helt underbar :)

    nej inga bröllopsplaner alls. :( måste hitta mig en vettig grabb först :)

    SvaraRadera
  2. Sv, Härligt :D
    NJa, jag är förkyld :(
    Händer i helgen då? :)

    SvaraRadera
  3. Sv: visst är dom.
    jag har alltid samma problem, vilken färg jag ska välja :P

    SvaraRadera
  4. Men vad konstigt.. Men kolla igen, den ska finnas där:) Han sitter på en strand och pillar i sanden :)

    SvaraRadera
  5. jo det e det tyvärr, men ändå tycker jag att blogg.se är den bästa bloggsidan =)

    aha det lät ju som en mysig kväll =) jag sitter framför datorn å svarar på kommentarer medans jag ser på Big Brother 2003 som går på tv400

    SvaraRadera
  6. fan vilka snygga kläder :D

    Ja vi såg DRAG ME TO HELL istället. Ångrar mig stort nu. Var nog den äckligaste film jag någonsin sett. Är livrädd och hör massa ljud överallt nu.

    Gillar du skräckisar så se den...lovar att du får skrika!

    SvaraRadera
  7. Tack, det hade jag! Har du sett den filmen förresten, Harry Potter och Halvblodprinsen?

    Haha fusk, inte varit bra hos oss alls idag!

    Fina bilder (:

    SvaraRadera
  8. Svar; Jag hade faktiskt gjort samma som dig, städat badrummet och sen gått ut och ätit. Det är ju smart! =)

    SvaraRadera
  9. Hehe;)
    Måste börja sälja nu så att dem hinner komma till december:)

    SvaraRadera
  10. sv. haha nej det är du defenetivt inte! Allt bra med dig då ? :)

    SvaraRadera
  11. Tjusigt, klänningen var to die for som man säger!

    SvaraRadera
  12. sv: Ja, Disney är helt underbart! :)

    SvaraRadera
  13. svar: visst är den! jag är inte så förtjust i clowner, så den skrämmer mig också :D

    SvaraRadera
  14. jag tycker verkligen att du ska se den ! =)

    vad gör du nu då ?

    SvaraRadera
  15. shit vilken snygg klänning :O

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Nu har en ny tävling startat på LiiCee.blogg.se!
    Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen för din chans att vinna två mascaror från *Maybelline NY*! http://liicee.blogg.se/2009/september/tavling.html
    *mvh .*

    SvaraRadera
  17. ja, jag tycker att det är grymt bra!
    true blood finns tydligen som böcker också:P

    SvaraRadera
  18. Hur många tatueringar har du? :)

    SvaraRadera
  19. supersnygga kläder! :)
    förlåt att jag inte varit världsbäst på att svara på kommentarer, men har helt enkelt inte orkat... :/ så mkt annat att tänka på

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails