måndag 14 september 2009

Iväg och hämta paketen


Jag ser alldelens bekymrad ut. Det här med romersk rätt är ingen spa-treatment.

Har suttit ute i solen och pluggat lite, måste ju passa på att njuta av solen och värmen så länge som möjligt.=) Var rätt skönt ute för de var inte alldelens för varmt vilket det annars normalt sett är på vår balkong när det är sol men idag var det bara 23 grader vilket känns helt perfekt.

Nu tänkte jag ta och åka och hämta mina paket som en lite belöning efter läsandet. Ciao!

9 kommentarer:

  1. tack honey! =D det är inom vården, hm, det är inom flera enheter. dem har kortidsboende, servicehus, demensboende, hemtjänst.. rätt mkt olika inriktningar på ett å samma ställe! =)

    SvaraRadera
  2. Här har det varit en härlig dag också. Synd att man jobbat och sedan suttit på en buss.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :) Blev nöjd!

    SvaraRadera
  4. just nu är det en som skriver, men det kan ju bero på att jag också blockerat tre innan.. hehe..

    SvaraRadera
  5. får verkligen hoppas på att det inte är svårt... men de blir kul o testa..

    allt bra med dig gumman ?

    SvaraRadera
  6. Åh har ni fortfarande värme :) Här var det nollgradigt imorse, haha! Jaså, ja, alla har ju olika smak så ;) hehe.

    SvaraRadera
  7. jo det tycker jag med, helt sjukt... men hellre det än att ha dem efter flåsandes.. nåväl. vad ska du göra imorn då? =)

    SvaraRadera
  8. jo då, här e de kanon tack :)

    vs gör du då ? själv e ja hos en kompis..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails