tisdag 22 september 2009

Hemma från universitetet


Idag såg jag ut så här: Rock vintage, tröja Gina tricot, Jeans Acne, väska Friis&Co och skor Billi Bi

Parfymförpackningen

Parfymflaskan i sin förpackning

Nu har jag kommit hem från universitetet där jag haft lektion. På vägen hem passade jag på att hämta ut ett paket innehållandes parfymen Black light som jag vunnit hos Dorion. Parfymen var större än jag trodde den skulle vara så det var roligt. Dessutom så älskar jag verkligen förpackningen. Är den inte läcker?

Nu ska jag börjar förbereda middagen lite, tänkte göra Ceasar sallad och sen måste jag förbereda mig inför seminariet imorgon men jag ska försöka skriva lite mer senare.

21 kommentarer:

  1. Ja, jag ogillade det verkligen :( <3

    SvaraRadera
  2. Förackningen var ju hur cool som helst!

    SvaraRadera
  3. sv: Ja, tyckte den var riktigt snygg :)

    SvaraRadera
  4. Galen flaska! Trodde det var en cykelhjälm inna jag lästa...haha... :)
    Ja, ta hand om dig! Känns som alla är sjuka nu!
    Kram

    SvaraRadera
  5. SVAR:Usch, jobbigt med huvudvärk =( Hoppas det går över snart <3

    SvaraRadera
  6. SVAR:Tack :) Är kul att köpa lite nytt ibland ;)

    SvaraRadera
  7. OK :) Oj då krya på dig då! Hmm Caesar sallad är gott :)

    SvaraRadera
  8. Sv: Nej, det gör han inte. Han har hälsat på två gånger, en gång när han var nyfödd och en gång några dagar efter hans 1-årsdag. Men vi har ingen kontakt och jag tror tyvärr inte att det kommer bli så heller.

    SvaraRadera
  9. Jag visste inte ens att man fick gifta sig i kyrkan utan att vara döpt :P Hmm jag skulle nog aldrig gå ur kyrkan. :)

    SvaraRadera
  10. Så snygg förpackning =)

    Sv. Jag föredrar lergryta när det gäller älgstek. Bara in med den i ugnen och låt den stå. Så enkelt.

    SvaraRadera
  11. Sv: aajo, det är samma här, känner att det är en rejäl förskylning på g (N)

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Hoppas att veckan så här länge är bra hos dig:)?
    Här är den bra, lite seg men det har jag varit fram och tillbaka ett tag....
    Sov gott Kram

    SvaraRadera
  13. haha aa tack det hade jag, hoppas du också haft en bra dag :)

    SvaraRadera
  14. den gick kanon, fick jobbet;P
    jodå..helt okey..har ju vänner o familj här:)fräck design på den!

    SvaraRadera
  15. Snygga kläder och vilken kul förpackning!

    sv: Ja det är jätteirreterande... så jobbig känsla.

    Okey, smart att ha två, måste ni be om att få rättat efter bolognaprocessen?

    Okey, vi har också endel gröna växter, men orkider är så bra för att de är så lätta :)

    SvaraRadera
  16. Ja, klart det är tråkigt.. Men han valde sjäv att inte vara delaktig (ja han fick välja själv), jag vill inte tvinga någon till något. Jag är rätt säker på att det kommer komma en dag då han ångrar sig, men då kan det vara för sent.. Då kanske jag har träffat någon som Jonah ser som sin pappa, man kan aldrig veta hur framtiden ser ut.

    SvaraRadera
  17. Det var allt en speciell parfym förpackning!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails