torsdag 10 september 2009

Hämtat och skickat paket


Påväg för att hämta ett paket. Topp Atmosphere, jacka H&M, jeans Acne och väska Friis & Co

På vägen hem blev det en mjukglass med laktritstopping. Tänkte säga att det var årets första mjukglass men det blev faktiskt en McFlurry i somras...

I paketet låg denna kjol från Style by stars rea

Har precis kommit hem efter att ha hämtat ett paket från Style by stars och postat födelsedagspresenten till min svärfar. Nu ska jag ta och ta nya tag med studierna igen så jag får ta och skriva mer senare idag.

Rösta, rösta, rösta här och här vettja! =)

12 kommentarer:

  1. Typ samma här ;D Sen är det kompisar för mig :)

    SvaraRadera
  2. åh samma kjol som mig!!! visst är den fiiin!

    SvaraRadera
  3. Sv: Vad fin du och din kjol är :)

    Jo, pizza är riktigt nice det med - orka laga mat ibland^^

    SvaraRadera
  4. Ahh :) Har också fått paket, måste bara gå och hämta det, gör det till helgen :)

    SvaraRadera
  5. haha ja men jag köpte den veckan innan den kom på rea... min vanliga tur ;)

    SvaraRadera
  6. Sv: Tack så jättemycket! :)

    SvaraRadera
  7. Sv. det var det vekligen :)
    ååh va mumsig glassen såg ut hahan :D

    SvaraRadera
  8. Ja hon är verkligen super cute nu ^^
    Den e super söt kjolen! Såg den på emmelist blogg :)

    SvaraRadera
  9. åh den där glassen såg god ut!! :)

    SvaraRadera
  10. Helt underbar kjol!

    hehe jo de fick jag ^^
    Ja men absolut! gör det! ^^ Vi blir jätteglada för all reklam som vi får!

    SvaraRadera
  11. mums, glass och lakrits är supergott!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails