onsdag 2 september 2009

Now it's already Wednesday - half the week is gone yet another Wednesday of things I haven't done....


T-shirt "Help a friend" köpt i Berlin, jeans Acne, skor Depeche och armband från Nanna

T-shirten

Armbandet

Egentligen så borde jag just nu befinna mig i en föreläsningssal men eftersom mitt huvud har bestämt sig för att göra allt som står i dess makt för att ta död på mig så bestämde jag mig för att stanna hemma och läsa i stället. Nu ska jag ta mig en kopp med chai latte och försöka att åtminstone få lite läst i kurslitteraturen.

15 kommentarer:

  1. Fin outfit :)

    Sv: jo de där små summorna blir stora summor tillslut..

    SvaraRadera
  2. sicken osis! säg åt dina småfötter att växa :D

    SvaraRadera
  3. tack för din röst =)

    så vad gör du nu då ?

    SvaraRadera
  4. Tack, det samma! Hur går det med kurslitteraturen?

    SvaraRadera
  5. Ja Therese hörnqvist hette hon, men nu Lindgren. Min storasyster. :)

    SvaraRadera
  6. hade tyvärr inte bruna i affären.. bara svarta.

    SvaraRadera
  7. Oj då :( Men det är bara att kämpa vidare!

    Ska kanske plugga lite sen, nu ska jag fixa med den nya designen :)

    SvaraRadera
  8. sv: åh tack så mkt:)

    Jaha ridning, vad kul:) själv e ja lite rädd för hästar xD

    SvaraRadera
  9. Jadå! Jag hittade naturligtvis massa annat =) Haha.

    SvaraRadera
  10. tack ska du ha =) nå skojiga planer inför resten av veckan ?

    SvaraRadera
  11. åhh tack sötnos :)
    åhh vet du jag skrev om en skinnjacka på H&M också för några dagar sedan och jag trodde det var den du hade kollat in! my bad :/

    den på bikbok kostar tyvärr lite mer.. 499 kr. Men kika på den.. och om du blir kär i den så är det ju inte så farligt pris hihi

    SvaraRadera
  12. ja, det var verkligen skönt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails