måndag 28 september 2009

Idag...


står det inte brännboll på mit schema...

Idag är det studier som gäller här. Känner mig lite avundsjuk på min man som har socialevents på jobbet, står brännboll och pizza på schemat. Måste säga att jag inte ens minns när jag spelade brännboll senaste, tror det var på avslutningen i 9:an? Nu är jag iofs ingen vidare brännbollsspelare men det är i alla fall helt klart roligare att lira lite brännboll än att plugga tråkig rättshistoria.

Jaja, lika bra att sätta fart och ta itu med studierna igen... skriver mer senare idag.

Inte röstat ännu? Men gör då det för Guds skull...

Rösta på mig

19 kommentarer:

  1. SV:Ja, jätte söt :)
    Jag älskar mobilen, men jag tyckte den var svår i början jag är inte så teknisk av mig. Men jag menar de är ju ganska logiskt hur den fungerar ;>

    SvaraRadera
  2. Absolut :)
    Jag kommer inte att vinna då nr 1 kör ett fusk som tydligen inte räknas som fusk. Men jag hoppas på att hålla min plats så att jag får en dvd iallafall :)

    SvaraRadera
  3. sv; tack! :D
    det kan jag lova att det var också ;)

    SvaraRadera
  4. Man kan rösta en gång per dag :)
    Jo det e tråkigt. Men så kan det gå :P

    SvaraRadera
  5. den går inte att klistra in här.
    men du hittar den i kategorin "tävlingar/utmaningar" :)

    SvaraRadera
  6. sv; asbra! helt galet rolig ;P

    SvaraRadera
  7. hahah brän boll är skit kul :d

    SvaraRadera
  8. aha trodde problemet var löst nu ...tråkigt när det blir så...förslag på vad jag kan göra?

    SvaraRadera
  9. sv; nä det är inte ofta jag kommer i säng vid tio tiden hehe ;P det kvittar i stort sätt när jag går och läggre mig så vaknar jag någon gång mellan 3-5 tiden ;/ i slutet på förra veckan minns inte vilken dag men kom i säng vid 2-3 tiden och vaknade vid 5 och kunde verkligen inte somna om ;o mysko men jag över lever förhoppningsvis ;P

    SvaraRadera
  10. tack för din röst =)

    så vad gör du nu ?

    SvaraRadera
  11. sv: den har viart så där har mest legat hemma och varit sjuk. hoppas din varit bättre :)

    SvaraRadera
  12. Usch jag är så dålig på brännboll;P men med rätt folk är det kul:)

    Svar: Då var det väl blogg.se som krånglade som vanligt då:P

    /E

    SvaraRadera
  13. sv man tackar man tackar :D tack så myxket <3

    nä okejs det låer ju inte så kul faktiskt (A) <3

    SvaraRadera
  14. ja brännboll låter mycket roligare än plugga!!ha det gott!!

    SvaraRadera
  15. sv; nä vet inte heller hur jag pallar ;/ är med sådan som sover bättre och lättare på dagen och blir pigg framåt ät kvällen oavsätt om jag varit uppe hur länge som helst, men måste ändå oftast försöka komma isäng i tid ännu mer nu när jag vaknar så förbannat tidigt ;/

    SvaraRadera
  16. Ah, vilken fin blogg :)
    Kramis

    SvaraRadera
  17. Ajajajaj Dags att börja använda:)
    Allt fint med dig annars?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails