fredag 4 september 2009

Hemtest för livmoderhalscancer



Läste på Aftonbladet att det finns hemmatest som man kan köpa på internet för att själv göra ett test för att ta reda på om man drabbats av cellförändringar på limoderhalsen. Erik Wilander från Akademiska sjukhuset i Uppsala säger att testet ger ett heltäckande resultat som upptäcker cellförändringar som annars inte skulle upptäckts. Dessutom är det perfekt för alla som inte kommer sig för att boka en tid för att göra ett cellprov. Så om du slarvat med att testa dig så kan du beställa testet här.

Rösta gärna på mig här! Puss på er sötisar.

9 kommentarer:

  1. Låter lite jobbigt att göra det där hemma. Nej jag går hellre till min läkare..

    Sv: ja det linnet är jättesnyggt :D

    SvaraRadera
  2. okej, gick det bra å plugga då?

    snart helg igen, veckorna går fort!

    SvaraRadera
  3. njae...imorgon vet jag inte vad som händer, markus kanske kommer på besök igen :) hoppas! sen på lördag kommer min faster på besök sen ska jag gå på stan med lillasyster ...shoppa :D

    SvaraRadera
  4. ja absolut något att se framemot :D

    SvaraRadera
  5. kul att du är med i tävlingen å jätte kul att du tipsade om den oxå =)

    allt bra idag ?

    SvaraRadera
  6. sv: då borde du göra det :D

    SvaraRadera
  7. SVAR:Det blev The Shining haha, vi tog första bästa vi hittade, och den är ju bra Iofs :D
    Hur mår du idag?
    <3

    SvaraRadera
  8. Sv: svårt att välja färg.. Fast sen är jag lite osäker på om jag gillar den så ska kolla upp den i en butik :)

    SvaraRadera
  9. hej! Vinn ett presentkort på smycken värt 200 hos mig!


    http://bellisima.webblogg.se/2009/september/whos-a-winner.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails