söndag 20 september 2009

Hemmafru?

Idag har jag pluggat och så var svågerna och hans familj förbi så deras lilla dotter fick leka på lekparken här brevid och kika på djuren på 4H-gården. Hon är dock lite liten för att tycka det är så roligt, hon var mest intresserad av att äta sand.=) Söt är hon i alla fall.

Nu ska jag ta och försöka mig på att laga en vildsvinsstek. Söndagsstek, känner mig som värsta hemmafrun från 50-talet.=) Kommer aldrig att gå vägen det här...

Berättar sen hur det gick...

Ni har väl inte missat tävlingen? Anmäl er i så fall genast!=)

15 kommentarer:

  1. Vad är det för tidning du jobbar på:)?
    Haha hur gick det då med din stek:)?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! :)

    Nej, den var seg.. :/

    SvaraRadera
  3. God kväll gumman..Hoppas att du får en mysig kväll.kram

    SvaraRadera
  4. Vildsvinsstek låter intressant. Jag har aldrig ätit vildsvin.
    Däremot brukar jag laga älgstek =)

    SvaraRadera
  5. jobbar du på nån tidning =)?

    http://kashaysblogg.blogspot.com om Tävling hos Kashaya:
    Vad roligt att du vill vara med och tävla, lycka till!=)

    *SV* Gracias porfavor =) har anmält mig till lite tävlingar så nu borde jag väl iaf vinna nåt ;D *håller tummarna*

    SvaraRadera
  6. Sätt dom i ugnen i c:a 2 timmar blir dom jätte goa.
    Snygg blogg du har :), lycka till med allt.
    Jess

    SvaraRadera
  7. Ja det är alltid mysigt med fika på stan med sin kära vän & massa prat om barn :) Har 4 månader mallan våran barn :) längtar tills min kommer så de kan leka med varandra.Ha en skön kväll.krma

    SvaraRadera
  8. Hoppas det gick bra med steken iaf:)

    Svar: Tack:)

    /E

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en skön kväll.kram

    SvaraRadera
  10. haha lycka till med matlagningen :) går säkert bra!!

    SvaraRadera
  11. hoppas att din helg har varit bra :)

    SvaraRadera
  12. lät riktigt gott...hur gick det?

    SvaraRadera
  13. Åh det låter intressant! Kanske dum fråga att fråga om det är roligt!? :P låter som att du brinner för det...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails