söndag 13 september 2009

Kommentarer


Idag har jag varit och fikat hos svägerskan. Blev till att tvätta händerna med sprit det första man gjorde eftersom de har en bebis.. Sedan hjälpte vi dem med datorn. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Försökte svara på era kommentarer men det verkar vara något strul med blogg.se igen så jag svarar på alla kommentarer senare, ber om ursäkt för det. Jag har i alla fall inte glömt bort eller dissat er om ni trodde det. Ska försöka svara så fort som möjligt!

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe och plugga lite men...

glöm inte bort att gå in här och rösta på min godispåse.

Rösta gärna på mig här med.

8 kommentarer:

  1. Sv: det gör jag med och därför vill man inte missa det sen ikväll:D

    SvaraRadera
  2. det är en massa strul, jag har hört flera som inte kan kommentera på metrobloggen heller. märkligt!

    SvaraRadera
  3. helgen har varit kanon! hur har din helg varit?

    SvaraRadera
  4. Jo den har varit slapp men det kan man väl unna sig ibland:)
    Ha en fin vecka och tack för rösten:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. ahhh visst finns de en underbar sida till i samlingen =))

    SvaraRadera
  6. vad härligt :D

    blir det idag då?

    SvaraRadera
  7. vad har du nu beställt hem då? :;D

    själv ska jag nog bara städa undan lite här hemma... ta det lugnt :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails