onsdag 9 september 2009

Hemma igen

Har kikat lite på TV och ätit lite chips efter att vi kom hem från Kfem. Hittade en födelsedagspresent åt svärfar och så köpt jag mig ett rött läppstift på Makeup store annars blev det inget shoppat. Hittade dock ett par skor och ett par stövlar på Scorett som jag gillade. De var inte så dyra heller, 499 kr för skorna och 700 kr för stövlarna.

Tog lite kort under kvällen men inte så många och förmodligen inte så bra. =/ Ska försöka lägga upp dem imorgon i alla fall. Tyvärr så missade jag Kenza som skulle vara där eftersom min man var med och modemingel med Chic var kanske inte riktigt hans grej... Han tröttnade rätt snabbt men eftersom vi var tvugna att köpa en födelsedagspresent till hans pappa så var han ju tvungen att vara med.

Fick i alla fall några bilde på Charlotte Perelli när hon uppträde och det är i alla fall något.=) Jag är förvisso ingen Perelli fan men kul ändå.


Rösta på mig här och här why don't you.=)

12 kommentarer:

  1. Vad kul med lite shopping :)
    Fina kläder :)

    sv: Ja det är jättekul med ps3 :) Måste bara köpa nåt spel.

    Ja tacos är jättegott! Skulle kunna äta det nästan jämnt :P

    SvaraRadera
  2. ja det är riktigt dyrt. men känns som värt det. speciellt på mitt slitna hår :/

    SvaraRadera
  3. det är sant. ska du göra imorgon då?

    SvaraRadera
  4. ja jag ska försöka fara och hälsa på min kompis på hennes jobb... även fara på bibblan. men får se hur mkt foten orkar. alltid den som bestämmer :/

    SvaraRadera
  5. KAn du gissaa vem som aldrig kan sluta dra i sitt hår i videobloggar? gissa på min blogg

    SvaraRadera
  6. Snygg blogg :D Göra idag då? :)

    SvaraRadera
  7. nej det får vi verkligen hoppas :)

    SvaraRadera
  8. Godmorgon...Hoppas att du får en skön torsdag..

    SvaraRadera
  9. tsck det gjorde det, bättre än tänkt ifall så jag är nöjd!

    SvaraRadera
  10. Sv: Det är en liten jackrussel :)

    SvaraRadera
  11. Jo precis men jag tycker de är härligt, skulle kua köpa hur mycket koftor som helst uder höste :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails