fredag 11 september 2009

Instant eyeshadow


Instant eyeshadow, klicka för att komma direkt till denna hos NELLY.COM


Sminket som "klistras" fast

Klicka för att komma direkt till denna hos NELLY.COM

Klicka för att komma direkt till denna hos NELLY.COM

Tyckte det verkade som en kul idé med den här typen av ögonsmink som bara "klistras" på så jag beställde sådant från USA för ett tag sedan och fick det idag, har dock inte hunnit hämta ut det ännu. Sedan såg jag idag att det fått hem samma typ av smink hos NELLY.COM. Hade varit billigare och snabbare att beställa därifrån. I vilket fall som helst så lovar jag att tala om hur det fungerar när jag testat.

11 kommentarer:

  1. Haha nej han är ju int det :)
    Nä men han har tagi så bra hand om mig hela veckan så han förtjänar att fara ut :)
    Tack så mkt dom var som söta :)

    Ja se den om man gillar sånna filmer så :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Svar: Härligt! Det är bara bra med mig tack :) Hoppas du får en trevlig lördag ;)

    SvaraRadera
  3. De där ögonskuggorna skulle man vilja ha och testa :D

    SvaraRadera
  4. Hejsan:)
    har du lust att slänga in en röst på min blogg i veckans blogg tävlingen hos jenny. :) Skulle verkligen uppskatta det. tack (LL) är nummer 4.
    LÄNKEN: http://thaipinnen.blogg.se/2009/september/veckansblogg.html#comment

    SvaraRadera
  5. hoppas du får en trevlig lördag och helg =)
    kram

    SvaraRadera
  6. Jo dom var riktigt goda :)
    Jaa det brukar vara så, men de är samma med mig fast jag älskar bastu men kan int ha för varmt och kan int sitta så länge. Springer gärna ut och duschar många gånger i mellan åt i kallare vatten haha

    SvaraRadera
  7. sv; ja det hade jag verkligen :) själv då? :) Kram

    SvaraRadera
  8. vad häftigt!!det måste du visa någon gång!!!ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Coola ögonskuggor :)
    Har du hämtat dom än? Var dom bra? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails