torsdag 10 september 2009

Hemklickat


Bild:www.cloey.se

Den här klänningen (den rosa) klickade jag hem från Cloey idag. Är det inte fin? Älskar att fushia är trendigt i höst. Så himla härlig färg. I love it!

Nu ska jag ta och svara på kommentarer och sedan ska jag titta på några avsnitt av Desperat Housewives som jag fått hem från LOVEFiLM. Är riktigt lat av mig så jag tycker det är så himla bekvämt att få filmerna direkt hem i brevlådan.

Rösta på Kashaya
här och här om ni gillar min blogg.


16 kommentarer:

  1. Godmorgon..Snygg klänning..Hoppas att du blir nöjd med den när den väl är hemma hos dig.Ha en skön fredag..

    SvaraRadera
  2. men gud vad fin den var!! måste kolla in ;P

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte skcika kommentarere till dig. Antingen kommer de uppen ruta att de är fel påp sidan, sen försvinner allt, eller så står det att jag missat ett fält.. Skit irriterande...

    SvaraRadera
  4. sv. det hade vi haha, lite oförberädda för bilden haha..
    Haha mums :D

    SvaraRadera
  5. Svar: Absolut och jag håller med dig om att det är förnedrande. Det är som att säga att kvinnor inte är tillräckligt duktiga för att bli poliser, så vi måste dalta lite med dem.

    SvaraRadera
  6. Åhh ja den klänningen är bara SÅ SNYGG ^^
    har också "klickat" hem den :)

    Jag tycker vi e så söta på bilden thihi

    SvaraRadera
  7. KIkar tillbaka.
    Ska vi följas på bloglovin?
    Kram

    SvaraRadera
  8. :) Det ska jag! Händer idag då?

    SvaraRadera
  9. Varsegod :-) Ha en stört skön helg också vad du nu hittar på :-)

    SvaraRadera
  10. finfin blogg!!

    kommentera & följ min blogg mäh!
    :D

    SvaraRadera
  11. Älskar också fuschia! Eller magenta som den också kallas..har den i min logga! :)

    Jag har haft skivbolaget sen 2002, jätteroligt! Mycket jobb, dock...haha... men man har kontroll över att saker blir gjorda istället för att vara signad på nåt bolag och inget händer...finns både bar och dåliga sidor, I guess.

    SvaraRadera
  12. Haha ja.. eller jag är med i några scener.. den är ju inspelad mycket här i Vänersborg som jag bor :) så jag spelar bla student i filmen.. :)

    tack för alla fina kommentarer jämt :)

    SvaraRadera
  13. Jaha tack så mycket!! :)
    Ja, bikinin är verkligen fin, men när jag beställde bikinin i somras(och trodde då att jag skulle få två delar för 249 kr) så visade det sig att det bara var bikiniunderdelen som jag hade beställt för de priset.. :/ Så var lite tveksam på om jag även skulle köpa överdelen också, men så blev det nu! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Taack :)
    Ja, jag gillar bikinin väldifgt mycket faktiskt! =)

    Men det blev ju som sagt lite missförstånd när jag beställde den i början av sommaren då jag trodde att båda delarna ingick för 250 kr, men då visade det sig att bara underdelen ingick i priset.. :/

    Men beställde äntligen överdelen nu iaf och den kan man ju ha nästa sommar om inte annat! Den kom lite sent bara kanske,.. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  15. haha snygg klänning och snygga modeller =);)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails