måndag 21 september 2009

Yesterday, all my troubles seemed so far away...


Gårdagens outfit: Linne American Apparel, klänning ?, strumpbyxor Evas underkläder. skor Ecco och namnhalsband från Piff och Puffa.

Så här såg jag ut igår när vi var med svågern och hans familj till 4H gården och lekparken där brevid med deras lilla dotter. Var en rätt trevlig söndag, idag måste jag plugga stenhårt för jag insåg i går kväll att det är väldigt lite tid kvar till tentan..=( Hade inte insett hur lite tid det var kvar.

Tillbaka till pluggandet, skriver mer ikväll. Puss på er allihopa och glöm inte att rösta på mig här? Missa inte heller tävlingen som jag har här på bloggen!

21 kommentarer:

  1. jajjemän;D
    åh men de lät ju mysigt, busa lite! är det mycket plugg nu eller? killen kom hem vid 22.. sent haha:D

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack! Ja, de har ju de :)
    Det tycker jag låter som en bra idé! :)

    SvaraRadera
  3. snyggt :p

    ja man har blivit så lat nu för tiden ^^

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. Sv: Tck så hemskt mycket! Och detsamma till dig ju! :D

    SvaraRadera
  5. OK :) Jobbar du mycket med det? Vi såg Spring Lola (: Förlåt för dålig uppdatering i helgen, och för sent svar! Allt bra med dig idag då?

    SvaraRadera
  6. hejsan, va händer ikväll?

    SvaraRadera
  7. haha aa :) Men hon gillar det inte :P

    SvaraRadera
  8. Svar: Det har du helt rätt i! Jag älskar flätorna..!

    SvaraRadera
  9. tack så mkt =)
    jo jag har haft en jätte bra helg =) du då?

    SvaraRadera
  10. Sv: Ja jag har testat de där skorna från scorett de är så fina!!!

    SvaraRadera
  11. hihi ja superskön! jo..va där o vända typ hihi:P aha, jobbigt..lite ångestladdat kan ja tro :/ ja ganska sent men kvällen va mys ändå hihi! snygg outfit!

    SvaraRadera
  12. Snyggt!

    Sv. Jag har inget recept som jag går efter när jag lagar älgstek. En variant är i järngrytan på spisen då jag bryner steken runt om och saltar och pepprar rätt mycket innan jag fyller på upp till halva steken med vatten, slänger i kryddor. Sen får den sjuda på svag värme i runt tre timmar eller så. Jag vänder på steken varje halvtimme ungefär.
    Andra sättet är i lergryta i ugn. Slänger i kryddor och annat som man vill ha tillsammans med steken i grytan och så får den stå i ugnen några timmar.

    SvaraRadera
  13. sv: samma här! nä klänningen ser mest ut som ihopklistrade plastpåsar men men ^^
    kram

    SvaraRadera
  14. Yesterday - Beatles. Me likee.

    http://kashaysblogg.blogspot.com om Me Likee, Melba & Bianco:
    Melba har jag aldrig varit in på den sidan måste tittas närmre på.=)

    Sv. Vad hände med din Ipod då?

    *SV* aah gör så! Var faktiskt min tredje gång jag var inne på sidan :) dom har fina saker, love klänningarna!
    Tror att mitt ex stal min Ipod =/ shit happens.

    SvaraRadera
  15. http://kashaysblogg.blogspot.com om Me Likee, Melba & Bianco:
    Jag jobbar på en juridisktidskrift med jag jobbar bara extra...=)

    Håller tummarna för att du vinner något.

    va kul! *håller tummarna* :)

    SvaraRadera
  16. Hoppas att måndagen har varit bra hittills :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails