söndag 27 september 2009

Beställning


Magic Wand Rip Off SEK 149, Too Faced - NELLY.COM

Beställde ögonsminkborttagning igår men de blev faktiskt från NELLY.COM, istället för från Eleven.se så som jag först hade tänkt, eftersom frakten är lite billigare där när jag inte handlade för över 600 kr. Passade på att beställa en kofta också när jag ändå beställde.

Idag har jag pluggat inför tentan på torsdag hela dagen därav ingen uppdatering. Ska försöka svara på alla kommentarer senare men tyvärr kommer jag inte in på blogg.se bloggar så jag tar alla kommentarer sedan...

Ska hämta tvätten i tvättstugan nu. Ha en mysig söndagkväll!

9 kommentarer:

  1. jag har skickat ett mail till dig på kashayasblogg@yahoo.com eftersom blogg.se krånglar så..

    svara gärna på det så fort som möjligt så jag kan skicka in din adress till garnier :D

    SvaraRadera
  2. vilken söööt rosett. jag vill ha :D

    SvaraRadera
  3. jo det är dom faktiskt! jag höll i en massa såna då jag var på carling sist. dom är hur fina som helst. men svårt att välja färg, tror det blir rosa dock ;)

    SvaraRadera
  4. Ja, jag hoppas med den är bra... :)

    nästan så man blir sugen på ta hål i öronen

    SvaraRadera
  5. Hej hej! Tävlingen du var med i som jag anordnade tillsammans med Bloglovin & Garnier är nu avslutad! För att se vem som vann, kolla in här http://saos.blogg.se/2009/september/vinnaren-av-bloglovin-garniertavlingen.html . Tack för att du deltog och håll utkik efter fler framtida tävlingar! Kram kram

    SvaraRadera
  6. jo, det va kul, men har ej bivit nå bloggande för min del i alla fall har vart för lat :S
    vad har du gjort i helgen ?

    rösta gärna på min godispåse tack ! =)

    SvaraRadera
  7. Ah ja jag blir alltid sugen på göra det när jag ser ett par snygga/häftiga örhängen....men vågar inte... haha

    SvaraRadera
  8. Sv; ja det är härligt med lite färgglatt och lekfult. :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails