fredag 11 september 2009

Snart dags för fredagsmys


Pluggar hårt iklädd leggings från LaRedoute creation, vintage klänning/långskjorta och hårband från H&M

Nu har jag pluggat klart för dagen tror jag. Tar helg nu.=) Är inget speciellt inplanerat så man får väl se vad som händer. Blir kanske att äta lite godis, jag är en riktig sockerjunkie. Därför vore det trevligt om ni vill gå in här och röstar på just min godispåse (om ni väntar lite efter att sidan laddats så kommer ni direkt till den). Om ni lämnar en kommentar efter att ni röstat så får ni en läkning av mig.

Rösta gärna här och här med.=)

14 kommentarer:

  1. Hehe nej man får hoppas man slipper det :)

    härlig stil när du pluggar skönt så :)

    SvaraRadera
  2. härligt =) fint tack.. vad gör du då?

    tack söt :D

    SvaraRadera
  3. Här blir det också fredagsmys snart =)

    SvaraRadera
  4. Sv. Japp, vi tänkte flytta centralare.

    SvaraRadera
  5. SVAR:Ja det är gott :) Allt rba med dig?
    Ha en bra helg <3

    SvaraRadera
  6. Det gick bra på jobb. Mycket folk så man är helt slut i huvudet nu!

    SvaraRadera
  7. jag röstade på dig nu:)
    passade även på att göra min egna påse sök på princessan och se om du gillar den ,rösta då:)
    Sov gott!

    SvaraRadera
  8. Sv: jag tycker att den är bra.
    man fäller en del tårar, iaf jag!

    SvaraRadera
  9. Tack så mkt :)
    Ja verkligen , man fick ett leende på läpparna :) Speciellt när pojkvännen är ute och ränner också haha

    SvaraRadera
  10. Ahh, har velat göra det länge nu! :D Jag ska också plugga under helgen :)

    Förresten jag har röstat på dig i den första, den andra förstår jag inte :O

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails