onsdag 16 september 2009

Plugg- och tvättdag


Igår: Flätat silverfägat hårband H&M, Skinnjacka Tiger of Sweden, väska FRiis & Co, tröja Ascension och grå jeans (ej i bild) från Acne.

Till lunch igår blev det en rätt trist nachotallrik

Det verkar inte riktigt ha uppdaterat mest lästa listan på Cosmopolitan (antar jag i alla fall) eftersom jag är nummer två på listan och jag inte bloggat där sedan i april...

Idag är det tvättstugan och studier som gäller. Har en bok som ska läsas ut, övningsfrågor som ska göra, två seminariematerial som ska läsas och ett PM som ska skrivas... Som tur är ska inte allt vara klart imorgon men dock inom en vecka och sedan är det inte många dagar till tenta..=(

Igår var jag på universitetet från 10-17 så då hände inte så mycket men bjuder på två bilder i alla fall. Blev nachotallrik till lunch och så köpte jag två tidningar att muntra upp mig lite med, man får göra det ibland.=)

Sen upptäckte jag precis att jag är 2:a mest lästa bloggen på Cosmopolitan, antar att de slutat uppdatera den listan eftersom jag inte skrivit där sedan i april....=) Trots det är det iofs fortfarande en 200 pers som lyckas klicka sig in på den bloggen varje vecka. Ni är hjärtligt välkomna hit i stället där jag uppdaterar bloggen. ;-)

20 kommentarer:

  1. vet inte än :) vad ska du göra?

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen den va super cool :D
    Tack ska du ha :D

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Skorna från Carin Wester for Weekday kostar 500 kr.

    SvaraRadera
  4. SV: aah, I see! :D

    Vilken söt top du har här :D Nja, idag händer nog inte så mycket kul - jobb mest och stå ut med den jävliga mensvärken :/

    SvaraRadera
  5. nej sömna är aldrig fel... känner mig rätt slö nu, 2 böcker är utlästa.... funderar på en promenad i solen :)

    SvaraRadera
  6. Absolut!! men solen skulle vara i skåne hela evckan ut, det säger man inte nej till =)

    SvaraRadera
  7. Sv; jo precis! men den funkar som den ska nu :)

    allt bra?

    SvaraRadera
  8. SV: Tack så hemskt mycket! :D Jag jobbar med webbdesign :)

    SvaraRadera
  9. oh trist med mulet :( här skulle solen vara hela veckan! =)

    SvaraRadera
  10. sv: det gick bara bra på samtalet idag :D

    SvaraRadera
  11. Ikväll blir det fotboll barcelona-inter.. i CL =) själv då?

    SvaraRadera
  12. SV: Haha neej, allt kan man ju inte veta :D

    SvaraRadera
  13. Va? Haha så är det INTE hos oss kan jag säga :P

    SvaraRadera
  14. mums med nachotallrik :D
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  15. Ja då! :) Men idag blir det rätt lugnt jämfört med andra dagar (läs igår), :)

    SvaraRadera
  16. vadå trist?! ;D tyckte den nachotallriken såg jätte god ut, mums! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails