måndag 14 september 2009

En titt i några av mina garderober


Stickat, några skjortor, kavajer, västar och jackor

Avskyr trådbackarna för de gör det omöjligt att hitta....

Mina linnen

Jag har rätt mycket med studierna nu så det händer inte mycket alls här just nu. Rensade ur de sista garderoberna i lördags (började projektet i somras men orkade aldrig slutföra det) så tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder inifrån mina garderober. Har ingen bild på garderoberna där jag har väskor, skor och finklänningar för där hänger även min mans skjortor och han är inte så sugen på att publicera bilder ur sitt liv så ni får nöja er med det här.;-)

Ska i alla fall försöka hinna gå och hämta min klänning från Cloey och min instant eyeshadow lite senare idag. Hinner jag hömta paketen så kommer det upp ett inlägg sedan där jag berättar vad hag tyckte om ögonskuggan.


Ni har väl inte glömt bort att gå in här och rösta på min godispåse?

Rösta gärna på mig här med. Puss!

16 kommentarer:

  1. svar;
    nej, det har jag inte gjort, men så fort jag får pengar till att köpa några, så ska jag göra det :D

    SvaraRadera
  2. svar;
    haha, ja, förvisso. men opi har SÅ mycket bättre kvalitet. när man drar med borsten verkligen KÄNNER man kvaliteten på nageln :D

    SvaraRadera
  3. hehe du hade ganska mkt kläder. kanske ska göra dig en walk in closet ? :P

    SvaraRadera
  4. ja! helt underbara och otroligt härliga höstfärger. Inte jobbigt skrikiga utan helt, skit snygga!

    SvaraRadera
  5. I veckan blir dte nya böcker som skall läsas. tänkte åka hem en sväng till mina föräldar.... =) själv då?

    SvaraRadera
  6. svar;
    "okej"? D: de är gudomliga.

    SvaraRadera
  7. då har du med lite och göra =)

    SvaraRadera
  8. ja det är riktigt härligt väder. like it :D

    SvaraRadera
  9. som alltid haha,, man har alltid något och göra som student :)

    SvaraRadera
  10. Jo det var som fint :)
    Hoppas du har en härlig dag
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Tack så jätte mycket :)
    ha en bra dag!

    SvaraRadera
  12. den är faktikst hur mysig som helst =) . allt bra med dig?

    SvaraRadera
  13. Okej :D

    Jag använder Makeupstore max lashies black =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails