lördag 26 september 2009

Nu...


måste jag sätta mig ned med det här och lösa övningsuppgifer och gamla tenta frågor. Skoj va?

Nu har min man åkt iväg till sin brorsdotters 1-års kalas. De kom och hämtade honom nu när inte jag skulle med. De skulle hämta min svägerska, hennes man och deras lilla bebis eftersom hon inte kan gå mer än några hundra meter efter kejsarsnittet för 6 veckor sedan. Hade jag följt med hade vi inte alla fått plats i bilen men nu kunde de plocka upp min man med så det var ju skönt för honom.

Kanske inte lika kul för mig att sitta här och plugga medans de andra fikar och har det trevligt men.. ibland måste man plugga fast man inte vill. När jag varit duktig och pluggat ett tag tänkte jag i alla fall muntra upp mig med att göra en liten beställning från Eleven.se för min ögonsmink borttagning är nämligen nästan helt slut. Blir säkert något annat också när jag ändå beställer, de har så himla mycket härliga produkter i sitt sortiment. Älskar verkligen den webshoppen.

Inte röstat än? Gör det:

Rösta på mig

14 kommentarer:

  1. svar: hehe jo det var en kul kväll!
    ja, lycka till :)

    SvaraRadera
  2. ja jag tycker hm har blivit mkt bättre nu än förr :D

    SvaraRadera
  3. Du får ha en trevligt lördag trots att du måste plugga

    SvaraRadera
  4. d blir lugnt här ikväll,ha d gött,kram

    SvaraRadera
  5. tack så mycket! köpt på rea, ler.

    hoppas du med får en skön helg! själv ska jag strax åka o jobba. kramar

    SvaraRadera
  6. SV: Ja, verkligen.. det är inte skoj det alltså :/

    SvaraRadera
  7. ja det blir grillfest för mig idag :D

    SvaraRadera
  8. thanks for the add - will do the same for you right now!

    SvaraRadera
  9. Jo jag beställde klänningen, den sitter perfekt och
    är annars också vacker :D

    Lycka till med pluggandet ! :)
    Min helg har varit helt okej tack.
    Ganska lugn och tillbringat tid med mannen min:)
    Puss<3

    SvaraRadera
  10. *svar* ja det var verkligen kanonroligt! bästa fredagen på länge faktiskt och imorgon ska vi ses igen. tihi ^^ hoppas du har en fin helg du med trots pluggande! kram kram

    SvaraRadera
  11. Svar:Mengud, tack så mycket:)!

    SvaraRadera
  12. Sv; Vad roligt att det glädjer dig. :D Hoppas att den kommer till användning. :)

    SvaraRadera
  13. vad roligt att du är med och tävlar!= D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails