torsdag 10 september 2009

Bilder från Chics VIP-kväll på Kfem


Jag provar skor inne på Scorett, gillade verkligen dessa med öppen tå för 499 kr.

Chefredaktören för Chic Charlotta Flinkenberg på scen, så här mycket folk har förmodligen aldrig tidigare befunnit sig inne på Kfem samtidigt...

Det slängdes ut väskor till publiken

Man diskuterad hårtrender



Charlotte Perelli på scen






Bjuder på lite suddiga bilder från gårdagens VIP-kväll med ChicKfem. Var kul att kvällen var på Kfem där det finns lite olika butiker att välja på men annars var kvällen faktiskt inget vidare. Det var inte alls så roligt som jag hade hoppats. Blev som sagt inget annat shoppat än födelesdagspresent till svärfar och ett rött läppstift åt mig heller.

Tycker KFEM Dressing room där man kan blogga direkt från köpcentret är en rätt kul idé men tyvärr så blir det rätt suddiga bilder. Ja nu säger jag inte att mina bilder är ett under av skarphet för det är sjukt suddiga det med men det hör inte hit..=)

19 kommentarer:

  1. sv: ja jätte spännande! :)

    SvaraRadera
  2. ja, jag får göra det... =) hehe har många års julbord och ta igen

    SvaraRadera
  3. hehe ja :D trist att detinte var lika kul som förväntat!

    SvaraRadera
  4. Ja jo jag gillar med klänningar men nja, svårt att slå höstplagg ;)

    SvaraRadera
  5. nja jag vetti kjutton alltså, inget slår höstplagg ;)

    SvaraRadera
  6. ja dte får bli det =)

    jag fick det 2002 när jag bodde i sthlm... och det är 1år sedan jag tog mig ur det hellt hållet. förhoppningvis för gott...men de säger risken är stor man faller in i den när man blir gravid, men jag hoppas jag varit frisk tillräckligt länge för ha distans till allt det då!

    i mitt fall var dte helt enkelt bara så att jag börja äta mindre och mindre till slut inget alls.. förutom lite godis.

    SvaraRadera
  7. tack :)

    roligt med lite bilder :p

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  8. Såg ut å va riktigt kul där! ^^

    ja den va helt underbar! :]
    ja gör det! ^^ Vi ska gå en sväng å köpa frimärken :P

    SvaraRadera
  9. ja det är skönt...det går och läsa om i bloggen hela historien om du vill =)

    SvaraRadera
  10. hehe jo shopping är alltid kul! speciellt om de är megarea å sånt kuligt! ;)

    SvaraRadera
  11. Ja, gör det... dne finns där och läsa när som... =)

    hoppas du fått mat nu :)

    SvaraRadera
  12. Vad bloggandet har blivit stort egentligen. Men de som inte alls läser bloggar har nog inte så stor aning om det.

    Sv. Vi funderar på att flytta längre in till centrum, var och kikade på en lägenhet idag som var helt ok.

    SvaraRadera
  13. De är nog lite olika beroend epå vilken sisters-butik man åker till, de mindre städerna har nog baar kläder tror jag :)

    SvaraRadera
  14. Låter som en ok kväll:)
    Fick man ingen goodiebag?

    Snygg kjol du hade shoppat!
    jag har bestämt mig det blir nog en beställning till Anna!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Svar:

    Du hittar tekoppen här:
    http://www.roligaprylar.se/Tea-Dam-Mug.html

    :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails