torsdag 24 september 2009

Nytt från The Body shop



Igår fick jag ett vykort från The Body Shop om att jag kunde komma in och hämta en lite flaska bodylotion med deras nya doft Love etc. så självklart passade jag på att hämta den på vägen hem från universietet idag. Fick även en parfymprov i samma serie. Måste säga att den luktar riktigt gott.=)

Passade även på att fråga efter handkrämen Soft hands, kind heart som jag skrivit om tidigare. Tyvärr så var den restnoterade i England så nästan inga butiker har fått hem den men den kommer att komma någon gång under hösten, när visste hon dock inte. Däremot så är det 30% rabatt på 30 utvalda favoriter eftersom de firar 30 år så jag ska nog gå in och shoppa lite någon dag tror jag.

Försov mig i morse så jag kom en timma sent men det verkar inte som jag missade så mycket första timmen och jag ska få skriva av anteckningarna från en som var med under första timmen så det gjorde inte så mycket. Läraren vi hade på seminariet idag hade jag gärna haft på gruppundervisningen också, hon är mycket bättre än läraren vi har...

Lämnade även in mitt PM idag. Ska lämnas in imorgon men jag vill kunna släppa det där PM:et nu så jag lämnade in det idag. Hade ett jäkla problem med att få klart det igår, var inget som gick som det skulle så nu vill jag inte tänka mer på det där...

Sen vill jag tacka alla er som röstat på mig så jag kan få en chans att vinna biljetter till blog awards och ni som inte har röstat gör gärna det här nedan.

Rösta på mig

22 kommentarer:

  1. ja det är samma för mig... sticker och bränns i en stund sen är det borta :P

    SvaraRadera
  2. Där har jag aldrig varit? Hur är det där?

    SvaraRadera
  3. Det kan jag tänka mig! Skulle också vilja åka till Rom en gång, och in till Vatikanen!

    SvaraRadera
  4. hhi ja;D oki, men de är juinte så långt kvar då, skönt!

    SvaraRadera
  5. Sv: Tack! Ja den är ju praktiskt :-)

    SvaraRadera
  6. Sv: Jag har problem med urinvägsinfektioner så de skulle kolla om de hittade något fel i urinblåsan ;P

    SvaraRadera
  7. Tack, min torsdag har varit helt okej faktiskt! hoppas din med har varit det? Kramar

    SvaraRadera
  8. Svar: Visst var de det, blev dock besviken när jag såg de i verkligheten.. :/

    SvaraRadera
  9. tack så mycket :) hoppas du får bra på PM:et :)

    SvaraRadera
  10. Svar: Ja, vi hade en super trevlig kväll :) Lycka till, hoppas du vinner biljetterna!

    SvaraRadera
  11. jag vet inte än, de är de ända problemet jag har, allting annat är jag ganska säker på förutom kanske skola då. men de väljer jag ju efter jag vet vad jag vill plugga. sen får man väl se.

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Tack för din gulliga kommentar hos mig! Du är så välkommen med en beställning, det finns grymt mycket nya godsaker i butiken nu!

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  13. åh va skönt! jo, bra..lite höstdeppig haha blir ja varje höst :P hhi!

    SvaraRadera
  14. Jag älskar med bodyshop, jag fick med ett sånt kort, ska bli trevligt att hämta ut den senare! Jag är sugen på att köpa banan shampoot det har just nu:)

    Jag röstade på dig, jag skulle med vilja gå men är inbokad då tyvärr, skulle jag tävla om det skulle jag säkert vinna:) hehe!

    Kram

    SvaraRadera
  15. aa usch de va så läskigt. dev som om fönstren skulle gå sönder :P

    SvaraRadera
  16. kul att du med o tävlar lycka till o tack flr länknigen=)

    SvaraRadera
  17. tack, längtar till sommaren ;D
    härligt! ja har vart på arbetsförmedlingen o städat hehe! va pysslar du med ikväll?

    SvaraRadera
  18. åhhh de måste jag också testa =) kul med något nytt =)

    SvaraRadera
  19. ja de alltid gott med te och mackor.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails