onsdag 23 september 2009

Först PM sedan VeckoRevyn


Tjuvbläddrade lite i tidningen redan utanför butiken..

På väg hem med min nya Vecko Revyn. Ser sjukt trött ut... och det är jag också. Dagens outfit: Linne Avanna, jacka Tiger of Sweden, väska Second hand, jeans Serious Sally, halsband H&M och skor Billi Bi.

Nu ska jag skriva klart mitt PM så jag kan se om det går att skriva ut här hemma, tonern börjar nämligen ta slut. Annars ska min man skriva ut det åt mig på jobbet imorgon så jag kan lämna in det på fredag. När jag skrivit klart PM tänkte jag roa mig med att läsa nyaste numret av VeckoRevyn. Måste ju läsa om Blog Awards och alla bloggare.=)

Någon mer än jag som skulle vilja gå på Blog Award?

23 kommentarer:

  1. Ja det är lite kul! Det är verkligen ödet som säger något :P Synd att du inte ska på Blog-awards =/

    SvaraRadera
  2. ja, jag gjorde om här igår.... =) ville ändra om lite.... =)

    allt bra med dig?

    SvaraRadera
  3. jaaaa man vill bara hiva ut skiten genom balkongen!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Blog awards ska jag på i år igen, så det ska bli kul :) va med och tävla om biljetterna så kanske du också kan gå :)

    svar: Ja det är grymt jobbigt. Jag kan ju inte träna på alla sätt som jag skulle vilja träna på. :/

    Hehe, ne det är sant. Efter jag gjort det kommer jag nog vara välidigt stolt att jag vågade :)

    SvaraRadera
  5. Ja det blir nog jättebra ikväll :)

    Ja vi är några stycken som var där förra året som ska dit i år igen, ska bli kul :)

    SvaraRadera
  6. hehe ja eller hur :D kul att det fungerar också :D

    SvaraRadera
  7. Ja, dte gick ju från blått till lila så det hände en del =)

    jodå, dte är bra, lite slö idag så har knappt fått något gjort idag! men men

    SvaraRadera
  8. haha jaså :D ja jag har alltid varit blond tills 3 år tillbaka så jagofta haft mkt slingor :) hehe Ställ gärna en fråga till i frågestuden :D

    SvaraRadera
  9. Tack för tipset! .-)
    //lejoss.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Dem kommer ifrån have2have.se

    SvaraRadera
  11. okej, jag får inget gjort när jag är slö :(

    SvaraRadera
  12. ja det känns jättetrist :( men bättre än gips iaf !!

    SvaraRadera
  13. typ säljjobb i butik :) ja verkligen fräck!
    härligt med lite läsning! :)

    SvaraRadera
  14. ja man ska alltid försöka se det positiva i saker som händer. blir så mkt bättre då :)

    SvaraRadera
  15. Jo fast jag är lite rädd för att de kommer slänga den då när man går genom tullen nere i Egypten..

    SvaraRadera
  16. Nej men precis. Lägger jag ner den i resväskan sen när vi åker hem så kan de inte säga något ju.. de vet inte om jag hade med mig den innan

    SvaraRadera
  17. tack så mkt tjejen! =D å ja, jag skulle med vilja gå på det!!

    SvaraRadera
  18. JAg skulle vilja gå! Vem skulle inte det lixom:P
    Snyggt linne!

    Svar: Jodå jag blev nöjd:) Finns bilder i bloggen:)

    /E

    SvaraRadera
  19. Ja men ellerhur!! Jag fattar inte hur man kan va sååå feg altså, blir så arg på sånt!!

    Det linnet du har på dig gillar jag :)

    SvaraRadera
  20. Det skulle vara kul att gå, men jag lär aldrig få en inbjudan. Jag är så pytteliten i bloggarvärlden.

    Sv,Jag åkte ut ur tävlingen. Känns lite trist. hade velat vara kvar till finalen.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails