torsdag 17 september 2009

Tog mig sovmorgon



När jag gick och la mig 02:30 i natt så upptäckte jag att jag hade två lektioner idag och inte en. Började alltså inte klockan 13:00 som jag trodde utan klockan 10:00 imorse... Gick upp med min man och gjorde mig klar men gick efter lite utfrågning av min man om hur jag mådde och la mig och sov igen. Missade första lektionen och ska snart iväg på andra nu.

Jag blir nämligen illamående, börjar gråta av ingenting och sjukt lätt fly förbannad om jag inte fått sova i alla fall någorlunda tillräcklig mycket. Är fortfarande så trött att jag kommer att få kämpa för att hålla mig vaken på tunnelbanan då det gick svårt att somna om imorse men tårarna rinner i alla fall inte helt utan anledning...

Efter skolan har jag ett möte om ett av de volontärarbeten jag gör, vi ska få schema och så och så hoppas jag att jag får träffa de som ska vara i den grupp som jag kommer att vara gruppledare för. Det här innebär att jag kommer att komma hem först vid 20:30 - 21:00 någon gång beroende på hur lång tid mötet tar...

Ha en bra dag nu och glöm inte delta i min tävling!=)

19 kommentarer:

  1. svar: det kunde jag inte, ahha, dom jag trodde. har däremot varit på besök på vårdcentralen alldeles nyss :) tack så hemskt mycket! roligt :D
    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. haha jag är beredd att hålla med dig :P

    SvaraRadera
  3. Kaffe kaffe kaffe... frisk luft!!!

    SvaraRadera
  4. hoppas du får en bra torsdag =) snart helg igen ju ;)¨
    kram

    SvaraRadera
  5. låter som du har fullt upp..jag mår med sjukt illa när jag inte fått sova som jag skall och kan oxå gråta för inget.... skönt höra fler är som jag =)

    SvaraRadera
  6. Tacktack, ja det ska nog gå bra! :D

    SvaraRadera
  7. Hej hej! Nu är tävlingen du deltog i avgjord och den lyckliga vinnaren avslöjas här http://saos.blogg.se/2009/september/vinnarna-av-tavlingen.html !

    Där kan du läsa mer, samt buda på en skugga i färgen petal vid intresse! Fler tävlingar kommer inom kort. Kram kram

    SvaraRadera
  8. tack för alla dina kommentarer! angående kklara så kan jag inte blockera henne o hennes terrorister till polare. har försökt, men deras kommenterer kommer fram iallfall! =S (suckar högt)

    o ja, jag är förlovad, sedan ca 7 år tillbaka. Kramar! <3

    SvaraRadera
  9. Oj då inte bra att du mår så illa, du är väl inte med barn?

    Ja linnena var ju ubersköna:) men ska nog skicka tillbaka ett linne de tog jag i en mindre stolek och de passade inte så bra:(

    Kram

    SvaraRadera
  10. hehe okej, min hund brukar oxå skälla å morra på den men inte igår då gömde han sej istället av nån konstig annledning hehe ..

    SvaraRadera
  11. sv: jag tror att det är sant! för ett sånt rykte vill man väl inte ha? int eens hon

    SvaraRadera
  12. moa , skrot.blogg.se

    jag veet! sjukt snygga, vill ha dom som fan!

    SvaraRadera
  13. haha ja han är söt han och väldigt busig också. ;P

    SvaraRadera
  14. Tackar:) Jo allt är fint, hur är det själv?

    SvaraRadera
  15. Haha...skön bild! Det är så man känner sig ibland! :)

    SvaraRadera
  16. Sv: ja visst edet riktigt roligt :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails