torsdag 1 oktober 2009

Hemma



Nu har jag skrivit tentan så nu är det bara att vänta och se hur det har gått. Efter det så åkte jag in till stan och åt lunch (blev klar med tentan tidigt) och tog en sväng in på American Apparel och köpte ett vitt baslinne, köpte även en väska på rea på Belle shoes för 100 kr och kikade lite inne på Monki där jag hittade massor jag ville ha men inte köpte något eftersom jag var tvungen att skynda mig för att hinna i tid till volontärarbetet jag skulle göra.

Volontärarbetet gick rätt bra det med fast jag var väldigt trött så nu tänker jag svara på era kommentarer och sen tänker jag sova lite medans mina cider blir kalla.=)

21 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Hoppas allt är bra! Skönt att ha tentan bakom dig iaf! :) Håller tummarna att det går strålande! :)
    Igår var jag i Idol studion för att supprta min goda vän Carl Chapal som tävlade om en kvalplats. Tyvärr gick han inte vidare men en sista chans finns med wildcardsen....så vi hoppas...!! Stor kram

    SvaraRadera
  2. taar så mkt :)
    och varsågod den har du förtjänat eftersom du orkade rösta ;)

    SvaraRadera
  3. Sv; har lagt till dig nu :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till färdigskriven tenta! Låter bra med kalla cider i kylen!
    Ha en mysig kväll! :)

    SvaraRadera
  5. ja jag tänkte faktiskt på dig imorse då jag åt morgonfika. höll tummarna lite för dig :)

    men det gick nog kanon ska du se!

    ja jag har gått på stan, varit till försäkringskassan och så.

    SvaraRadera
  6. Sv: de blev faktiskt de bruna :)

    jag gillar vissa låtar utav honom men jag är inte heller något fan!

    SvaraRadera
  7. Sv; jo min dag har bara varit bra :) har varit ute och fotat en massa så ska fixa till dom lite å så kommer ja lägga ut några på bloggen...hur har din dag varit?

    SvaraRadera
  8. Hello! I translated your blog with that google gadget! so good idea!! and it's very well translated! I want to put that in my blog, do you know how to make it? I wish you all the best for your exams, lots of luck! Id love to see what you bought! kisses!

    SvaraRadera
  9. Jag använder Makeupstores :)

    SvaraRadera
  10. aa skönt som fan måste jag säga haha, de alltid skönt att bli klar med nått :)

    jaha okej, va bra :) är det inte svårt?

    SvaraRadera
  11. hoppas det gick bra på din tenta :)

    SvaraRadera
  12. ja det blir nog någon vecka till i alla fall.. ska ringa min läkare imorgon och höra. kan inte jobba som det är nu iaf :(

    SvaraRadera
  13. okej, ibland har man en känsla om dte gick bra eller dåligt...jag är glad jag slipper tentor iaf =)

    SvaraRadera
  14. Sv: Tack så hemskt mycket hjärtat! :D

    SvaraRadera
  15. SV: Jaa, det var en väldans tur :D

    SvaraRadera
  16. Ja då :D Hoppas din tenta gick bra också!

    SvaraRadera
  17. hoppas du också får en bra dag!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  18. absolut så tycker jag också :)
    jo då helt okay! :D
    själv då?

    SvaraRadera
  19. Ja det tycker jag absolut att den är :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails