måndag 21 september 2009

Fem saker ni (kanske) inte visste om mig


Får mig att nysa.

1. Jag nyser när jag äter godis/halstabletter med stark mintsmak

2. Jag är 13 år yngre än den yngsta av mina syskon

3. Jag har 1.7 på högskoleprovet

4. Jag läste själv när jag var 4 år gammal

5. Jag har två volontärarbeten

Så nu har ni fått lite onödigt vetande om mig så här på måndagen.=)
Kan även tala om att det gick över förväntan med steken som jag lagade till middag igår.

Ni har väl inte missat att rösta på mig här? Missa inte heller tävlingen som jag har här på bloggen!

12 kommentarer:

  1. haha ja visst var den snygg... egentligen inte haha..men det var dne som jag ahde på oss 3 som var ganska ny =)

    ja pink skall bli kul och se!

    SvaraRadera
  2. sv: dom fanns åp en hemsida som heter AmiClubWear.com :) dock sålde dom slut direkt, vet inte om dom finns där igen.

    SvaraRadera
  3. Ja den är med bra :)
    fanns ett bra erbjudande i tax-free katalogen (fick hem den nyss) med både Hypnôse och L'Extrême för 299 kr :)

    SvaraRadera
  4. Haha, skönaste kommentaren. Åldersgräns på brunpuder ;p helt rätt! ;)

    SvaraRadera
  5. Svar: hehe, ja då är det ju verkligen försent att ändra sig. Men är man väl uppe är det ju bara att köra, det läskiga är ju innan man ska upp precis :)

    SvaraRadera
  6. Det är otroligt mysigt :) Det är verkligen värt ett besök!!

    SvaraRadera
  7. Haha jaa, hon stormtrivs i sängen :D

    SvaraRadera
  8. Fin blogg! Allt bra med dig ? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails