onsdag 9 september 2009

Lunch


Gårdagens: Skjorta Filippa K, slipover Oxmo, kjol Morgan, skor Ecco och glasögon Carolina Herrera

Nu ska jag strax äta lunch innan jag måste åka till dagens föreläsning. På gårdagens föreläsning körde jag en liten plugghäst/bibliotekarie look. Tänkte att om jag ser ut som om jag är en plugghäst kanske jag kan lura mig själv så jag lyckas lyssna på den extremt tråkiga föreläsningen men icke sa Nicke. Var värt ett försök i alla fall.=)

Nej dags att äta nu.

Why not vote baby? Rösta här och här!

8 kommentarer:

  1. Sv: jag vet, det e ganska jobbigt :/ men såklart, jag får ju se True Blood ikväll! ;) jag e så glad idag! :D

    SvaraRadera
  2. har precis dammsugit klart... ska snart hämta barnen från skola o dagis :)

    shoppa e underbart ju

    SvaraRadera
  3. tack d samma o lycka till :)

    SvaraRadera
  4. Jo det är verkligen inge kul.
    Tack så mycket :)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Vi har just beställt hemmer också så håll utkik ^^

    SvaraRadera
  6. vi var barn utan framtid :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails