fredag 25 september 2009

Dagens shopping


Kjol från H&M

Klänning från H&M

Klänning från H&M

Kofta från H&M

Två par strumbyxor från Åhléns, ett par svarta och ett par röda

Ögon penna Teddy och nagellack Nightfall från MAC

Blev lite shoppat på vägen hem från universitetet. Lite vardagskläder från H&M; två klänningar, en kjol och en kofta. Köpte även två par lite tjockare strumpbyxor från Åhléns, ett par röda och ett par svarta och så blev det ett grått nagellack och en brun ögonpenna från MAC.

Imorgon är det ettårs kalas för min mans brorsdotter men jag måste plugga så jag stannar hemma. Tänker köpa något gott fika eller godis att ha medans jag pluggar tror jag nu när jag missar kalaset... Lite tråkigt för födelsedagsbarnet är väldigt söt.

Hoppas ni har en trevlig fredagkväll allihopa!

Inte röstat på mig än? Gör det, vill verkligen gå.


Rösta på mig

26 kommentarer:

  1. *svar* Jamen eller hur ;) man undrar verkligen vart den där skatten är som man hört talas så mkt om. hehe. jag får väl ut o gräva ;) kramkram

    SvaraRadera
  2. Sv: min fredag har också varit bra trots jobb!!

    jag köper mina hawaiian tropicprodukter på eleven.se :)

    SvaraRadera
  3. Sv: ja gör det :)
    bra sida och bra priser :D

    SvaraRadera
  4. eller hur, vill ha!:P hii ja men med all den snygga shopping borde du va på toppen humör ;) jodå, en bra dag..lite shopping och mys :)

    SvaraRadera
  5. Nu startar jag en "Veckans blogg"- tävling i bloggen!
    Om du är sugen på att vara med är det bara att gå in på bloggen och läsa hur du anmäler dig :)

    http://liinnjohanssons.blogg.se/2009/september/veckans-blogg.html#comment

    Hoppas att du är med!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. sv: ja det stämmer tyvärr :/

    SvaraRadera
  7. usch... jag tycker synd om dig som måste plugga på en lördag :( du gör det bra!

    SvaraRadera
  8. sv: jag blev inblandad i hot mot en kille, mitt namn nämdes och på den vägen är det. får inte berätta mer tyvärr!

    SvaraRadera
  9. ser du har shoppat sådär mycket igen... herreminjeee vart får du alla pengar ifrån? :D

    SvaraRadera
  10. Pretty pretty! I love the tights, the colours are great!

    Thanks a lot for adding me to your blogroll, I will be adding you to mine.

    SvaraRadera
  11. Sv: Ja, har längtat sååå efter dem!

    SvaraRadera
  12. hihihi ja ;D däremot är de väl mer likt mig tyvärr haha:D absolut, mums! hihi

    SvaraRadera
  13. Jag hade det kul :) hade du en bra fredag?

    SvaraRadera
  14. fina köp:p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  15. Svar: Åh, tack! Nej, tyvärr var det mycket finare på bild.

    SvaraRadera
  16. d var en lugn fredag, hur hade du det o va händer ikväll?kram

    SvaraRadera
  17. gu så bra!! hm is the shit :D

    SvaraRadera
  18. Åh, jättefina klassiska grejer du har köpt! :)
    Har din helg varit bra hittils?

    KRAMAR;
    -Baby Melody <3

    SvaraRadera
  19. Å va mycket fint, koftan skulle jag vilja att den hängde i min garderob. I dag är det riktigt mys höstväder ute

    SvaraRadera
  20. Loely =) gillar koftan & klänningen =)
    Ginatricot har en svart fodral klänning med zipper, check it out

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails