torsdag 29 oktober 2009

Tentaplugg


T-shirt H&M fashion for Aids, linne (under American Apparel), kjol H&M, strumpbyxor Åhléns, halsband och armband Puss och legoörhängen L8Nyberg

Idag är det tentaplugg som gäller för imorgon är det tenta... Jag fick ett SMS med förfrågan om jag kunde jobba idag men det hinner jag tyvärr inte. Hade jag jobbat hade det varit lite striktare kläder som gällt men eftersom jag bara ska sitta hemma och plugga så lekte jag lite istället. Brukar inte använda smycken så ofta och aldrig halsband, örhängen och armband samtidigt men idag så blev det så. Man måste våga variera sig lite ibland också.=)

Nej, nu ska jag plugga vidare. Puss på er!

13 kommentarer:

  1. Lycka till i pluggandet :)

    SvaraRadera
  2. ah jag är också jätte sugen på mycket ur den kollektionen =)

    SvaraRadera
  3. tror också att det kommer vara svårt att få någonting men det är typ å stå där utanför i 3 timmar innan för att ens ha chansen skulle jag tro :O :S

    SvaraRadera
  4. sv; hej!
    tack så mycket! det tycker jag absolut att du ska göra ;)

    gå gärna med i vår fanpage på facebook också. där kommer vi har exklusiva erbjudanden, förhandstittar, schema för våra events runt i sverige mm.

    take care!

    SvaraRadera
  5. Haha nej inte direkt smart kanske.

    Åh, lycka till med pluggandet. Hoppas det går bra! :)

    SvaraRadera
  6. lycka till med pluggandet :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. Nej, tvätta är ingen favoritgrej, haha. Dessutom är tvättmaskinerna här lite konstiga tycker jag. En tvätt hade typ pulver (tvättmedel?) kvar så jag fick köra om den. Torkskåpen verkar sega också. Alltså inte så mycket drag och varmluft. Första gången jag tvättar här själv. Har skickat upp min pojkvän annars, hahaha :)

    Okej. Vad handlar tentan om då?

    SvaraRadera
  8. God kväll gumman..Hoppas att din dag har varit en skön dag som min vad.Snygg outfit.kram

    SvaraRadera
  9. Sv: Tack så mycket :) Vilken fin tröja!

    SvaraRadera
  10. tack, läs gärna mitt senaste inlägg å svara på mina frågor som gäller om jag ska behålla eller deleta min blogg. tack på förhand !

    SvaraRadera
  11. Snygg outfit!! :D diggade smyckena!

    SvaraRadera
  12. Vad roligt att du får användning för din vinst. :D

    SV; Det verkar som att vi får tillbaka internet imorgon, men jag vågar inte hoppas längre, blir kanske bara besviken. ;)

    Hoppas det gick bra med tentan! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails