tisdag 6 oktober 2009

I wish it was Sunday 'Cause that's my funday My I don't have to runday


Klänning från H&M och strumpbyxor från Åhléns.

Längtar redan till helgen igen.=) I söndags så jag i alla fall ut som ovan när vi hade besök av svägerskan, hennes man och deras bebis. Väldigt enkelt och bekvämt. Hade varit snyggt med lite accessoarer men det fanns ingen tid för det för vill ni veta en hemlis? Vi sov när de ringde och sa att de var på väg.=) Jag stod fortfarande och borstade tänderna när de ringde på dörren. Så kan det vara när man varit uppe till 05:00. Det var tur att vi hade bakat bullarna kvällen innan...

Kom igen nu och rösta och lämna en kommentar om ni vill bli länkade.=)

Rösta på mig

12 kommentarer:

  1. Grymt snyggt :)

    SV: Haha de har typ kört den låten i flera år.. jag stööör mig! :P

    SvaraRadera
  2. Hej allt är bara bra med mig,,Ja han fyller 1 år i november..Tiden går så himla fort! Pluggar du fortfarande? Ta hand om dig nu..Kram Nadja/ angelspirit

    SvaraRadera
  3. Hm, nja köpte inget speciellt på marknaden, men blev lite småsaker ur några butiker istället :D

    SvaraRadera
  4. vi har försökt skaffa knyte i ca 1 år, men eftersom min menstruation inte kommit igång, har det inte gått så bra.. så därför fick jag nu tabletterna som fixade problemet, så att säga. skrattar. Får se hur resten går.. håll tummarna? puss!

    SvaraRadera
  5. SV: Jahaa du menade lindex, haha jag syftade på Ginas ^^

    SvaraRadera
  6. Kolla gärna in min bloppisblogg, kläder och skor i bra kvalite och till bra priser :)

    SvaraRadera
  7. jo det hoppas vi med.. lär väl ha större chans nu än tidigare iallfall! ;) nåväl.. hur mår du? kram

    SvaraRadera
  8. Jodå, allt som allt så har dagen varit bra :)) Själv med hoppas jag!? :D

    SvaraRadera
  9. Sv; aa den e sjuk snygg :D

    SvaraRadera
  10. Ahh jätteskönt :) ja eller hur, finns inte så mycket roligt på tv nuförtiden.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails