onsdag 28 oktober 2009

Börjar äntligen känna mig som mig själv igen...


Dagens: Klänning second hand, nitleggings H&M, halsband Friis
och armband från Puss.

Ser fortfarande lite sliten ut och känner mig fortfarande lite sliten men börjar faktiskt äntligen känna mig som mig själv igen - skönt! Idag har jag pluggat inför tentan på fredag och det har inte gått superbra så det blir nog mer plugg ikväll. Inte så kul att plugga men ändå jäkligt skönt att känna att man faktiskt orkar med att göra något, även om det är något tråkigt som att plugga. Måste ju tyvärr göras det med.

Nej, dags att återgå till böckerna...

19 kommentarer:

  1. Riktigt snygg klänning :)

    SvaraRadera
  2. ja, det är allt skönt med lov :)

    SvaraRadera
  3. njä, ska mest vila upp mig efter allt skolarbete, sen blir det väl ett x antal rundor på stan och lite så :D självdå, vad har du för dig i veckan? :)

    SvaraRadera
  4. aha okej, önskar dig lycka till på fredag då ;)

    SvaraRadera
  5. ååååh vilken snygg outfit!

    SvaraRadera
  6. Ja visst e det stressande :( Jag och min fot ska bara ligga på soffan o titta på tv. Får inte gå på foten de närmsta veckorna. Så det blir bara mellan soffan o toa ungefär :( Hoppas att pluggandet går bra:) Vad e det för tenta du ska göra?Kram

    SvaraRadera
  7. hihi ja mycket:D haha faktiskt inte..de spelar halvdant..vet att de är mycket bättre än de visar..frustrerande som fasen, hoppas de skärper sig! :D

    skönt att du är bättre nu, fin klänning!

    SvaraRadera
  8. den luktar as gott :D den finns typ på kicks och lite överallt så får du tillfälle så lukta på den, du kommer svimma :D eller det hoppas jag inte, men SÅÅÅÅ gott luktar den!

    SvaraRadera
  9. men då måste den ju vara perfekt om du är frusen av dig =)

    SvaraRadera
  10. Sv: Ja det är fruktansvärt tråkigt att inte ha något jobb :( speceillt att vara fattig men också att vara extremt uttråkad..

    Vad är det du pluggar nu igen ? =)

    SvaraRadera
  11. snyggt :p

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  12. Åh taack för dina ord, uppskattas verkligen=)

    FIN klänning =)

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig klänning!

    Skönt att du börjar känna dig bättre =)

    SvaraRadera
  14. mjaaa... ni kanske får se imorgon vilken utklädnad jag ska ha. :) ska du klä ut dig?

    SvaraRadera
  15. jo då :) jag mår finare och lyckats med de mesta :)

    jobbigt :( hoppas du blir bättre snart :)

    SvaraRadera
  16. Sv: Haha nej jag ska också börja använda tandtråd nu när jag går ut med hunden. Tänk vad mycket tid man kan spara ;)

    SvaraRadera
  17. love the pink & white stripes!

    SvaraRadera
  18. Cute dress! Love the Friis necklace as well! I used to love their collection of jewelry, but unfortunately it's a little harder to get where I live now.

    SvaraRadera
  19. skönt att du börjar känna dig som dig själv igen. du är lika fin som alltid =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails