tisdag 6 oktober 2009

Dagens lunch



Nu har jag precis fått i mig lite lunch, blev en Chiquita smoothie och en smörgås med brie och salami. Var fruktansvärt hungrig här när jag kom hem från universitetet kan jag säga så det var verkligen på tiden att jag fick något i magen. Chiquita smoothien var faktiskt riktigt god, var lite som blåbärssoppa i konsistensen och riktigt fräsch men sen var jag iofs så hungrig att det mesta nog hade varit gott.=)

Har haft föreläsning sen kl. 9:00 och jag måste erkänna att jag inte fungerar speciellt bra innan lunch, har ett jävla morgonhumör och vill helst bli lämnad i fred. Idag var det dock smockfullt på tunnelbanan och tjejen närmast mig envisades med att slänga med huvudet så jag fick hennes blöta hår i ansiktet hela tiden, gjorde mig inte på bättre humör kan jag säga. Sen när jag kom till universitet så var det en tjej som stal min latte så jag fick hennes chai te istället så jag var tvungen att jaga efter henne för att byta så vi fick rätt. Dagarna blir alltid så bra när man måste upp tidigt. Jag går runt och är på dåligt humör hela dagen så hela dagen typ blir förstörd.... Måste verkligen försöka skärpa mig.=)

Nu ska jag i alla fall ta och svara på era kommentarer och sedan läsa lite ekonomi. Ni glömmer väl inte bort att det är en ny dag vilket innebär att ni kan rösta på mig här igen

Rösta på mig

som vanligt så gäller att om ni lämnar en kommentar om att ni röstat så får ni en läkning.

Ett stort tack till söta http://iiaaa.blogg.se/ som kommit ihåg att rösta alla de senaste dagarna!=) Tack till http://www.cosmopolitan.se/blog/rebell också som kommit ihåg att rösta på mig trots att jag inte längre skriver i min blogg där.

15 kommentarer:

  1. S:V jaa, så smart med butiker som har allt :D

    SvaraRadera
  2. Så gott med baugette...Hoppas att du har en skön tisdag som mig..skoj att den smothies smakade gott..krma

    SvaraRadera
  3. ja jag tycker den är riktigt bra!! sån där sista minuten räddare :P

    SvaraRadera
  4. Ska du göra något kul resten av dagen? Förutom plugga då :P

    SvaraRadera
  5. Tusen tack du! Sorry att jag inte svarat. Haft så jävlans mycket att göra.. Allt bra med dig annars? :)

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du är med och tävlar. Lycka till =)

    SvaraRadera
  7. gott :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  8. sv: tackar så hjärtligt :)

    SvaraRadera
  9. näe, hans hår e mkt finare annars.. detta va inget fint alls.. iuu

    SvaraRadera
  10. SV: Samma här! Och Hells kitchen :P

    SvaraRadera
  11. Ohh, that sandwich looks really good!

    SvaraRadera
  12. ja, tyvärr haha nä blev ett par nya leggins o en inpackning :) åh gott de såg ut! ;) haha lugnt..ska försöka rösta varje dag såklart!

    SvaraRadera
  13. ahhh de hoppas jag också =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails