torsdag 15 oktober 2009

Juristdagarna


Gårdagens: Skjorta Rut mfl. och jeans Filippa K, usch vad trött och blek jag var..

Efter seminariet igår så gick jag en runda bland utställarna på Juristdagarna. Fick med mig lite påsar med information om företagen och lite andra små saker hem. Hade dock seminarie till klockan 15:00 och evangemanget slutade kl. 16 så jag hann tyvärr inte prata med merparten av utställarna, lite trist...

Idag är det inget i skolan så idag är det självstudier som gäller. Ska fixa mig lite te nu, 17 grader i lägenheten och mina fingrar håller på att ramla av.

12 kommentarer:

  1. Hej Tjejen!
    Ja det är jätte skönt att det går bra på dagis för Lillprinsen.. =)

    Annars då??

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ah de är skittråkigt.. men jag får hoppas på det bästa!

    SvaraRadera
  3. ad tråkigt du inte hann prata med alla :(
    hoppas självstudierna går bra idag!

    SvaraRadera
  4. pauser är bra...då rensar man hjärnan lite.... :)

    jag blev klar med mitt arbete idag, tror jag iaf...skall låte dte vila nu över helgen och sne kolla genom och se vad ajg tycker :) så nu skall jag åka till malmö å lämna en bok jag glömt oxå skulle in i tisdags!

    SvaraRadera
  5. Ja, det är ju det... ändå låna jag dessa2 samtidigt, så jag borde ju räknat ut de skulle in samma dag.... aja 2 dagar för sent dör ingen av. inte jag i alla fall!

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas bara att förkylninge kan bryta ut så man ha haft det översötkat...Ja det är skönt med slappo dagar.Ha en skön torsdag..kram

    SvaraRadera
  7. Kan tänka mig det! Jo då jag tog Anne Frank, sen Herta Müller's "Herztier", vet inte vad den heter på svenska men det är hon som vann årets nobellpris. Nu fortsätter jakten men det akuta problemet är löst haha :D

    Rösta gärna i den andra delen av musiktävlingen på din favoritlåt förresten! Har ju en liten musiktävling där vinnaren av årets låt utses om några veckor :)

    SvaraRadera
  8. *svar* ja jag lovar, det var jättegott också ^^ kram kram

    SvaraRadera
  9. Sv;
    Jag gillar också saker med vingar. ;D Har också funderat på en drake. Är ju född i drakens år. Skulle även vela ha en fenixfågel..:)

    Man kan ju vara kreativ i sitt tänk också. ;D Behöver inte handla om att måla eller dylikt. :)

    SvaraRadera
  10. aha okej... ser att det blir operation snart för dig :( ajaj!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails