tisdag 20 oktober 2009

Rosa rattar


Tröja Sheandme, jeans Acne, kofta Filippa K och halsband från Piff & Puffa

Halsbandet

Ahlgrens rosa rattar för rosa bandet

Idag har jag varit på seminarie på universitetet och när jag var där passade jag även på att stöda rosa bandet genom att köpa en påse Rosa rattar eftersom de inte har dem i någon av butikerna här runt där jag bor.

Efter seminariet åkte jag hem och har pluggat och kikat på några avsnitt av The Hills och nu kikar jag på House. En rätt lugn tisdag med andra ord.

20 kommentarer:

  1. Nej det är ju inte det:)

    haha jag tänket absolut på något snyskigt med rosa rattar haha

    SvaraRadera
  2. Ja det är jätte snyggt, jag plurar på att beställa hem det, hehe. Kostade typ 369 kr, el liknande, vilket jag är lite snål för när det kommer till halsband. Men smakar det så kostar det, brukar man väl säga. ler.när vi ändå pratar halsband så måste jag säga att ditt på bilden är grymt snyggt! kramar

    SvaraRadera
  3. Rosa bilar åt jag faktiskt idag oxå :)

    SvaraRadera
  4. Sv; Låter som att du haft en härlig helg, med andra ord. :) Här försöker jag bara få dagarna att räcka till till allt som ska göras. Därför har bloggen hamnat åt sidan, dtyvärr. :(

    Vad har din tisdag bjudit på? :)

    SvaraRadera
  5. Sv; Ja, om det ska vara på det viset att vara pianist, så skulle jag oså kunna ta mig an det. ;P

    Idag har jag fållat upp byxor till en kund. Heh, inte det roligaste, men det är också pengar. Betalat varor som beställdes igår, hämtat ut paket..inget vidare roligt innehåll. Trådrullar och dragkedjor. ;) Kollat heroes och how i met your mother, och nu sitter jag här.

    SvaraRadera
  6. haha ja det är ett riktigt bra namn för det faktikst :)

    SvaraRadera
  7. Är dom rosa rattarna goda? Kanska ska köpa mig en påse...

    SvaraRadera
  8. Åh vad du är snäll, tack så mycket :) det uppskattar jag! <3 kram och god natt

    SvaraRadera
  9. Very cute outfit! I love the colours.

    SvaraRadera
  10. Svar: Tack så mycket sötnöt <3

    SvaraRadera
  11. joo da =)! men d får bli imorgon istället, drog ut på tiden med hårfärgandet lite granna ^^,! *smaajl* sov gott ^^

    by the way, jag personligen tycker simple life är väldigt roande, trots att dom beter sig som två riktiga bortskämda brats ;P men men :D de o faktiskt heelt okej me smycken o kläder, nostalgi tripp javisst ^^,

    SvaraRadera
  12. Har också haft seminarium idag. NGick det bra för dig? Nästa gång är det min tur igen att redovisa. Haha uhh. Men men :) Jag är peppad på att göra bättre ifrån mig den här gången.

    SvaraRadera
  13. sv: precis kan man frossa med gott samvete :)

    SvaraRadera
  14. mums med bilar, hehe :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  15. Hoppas att allt är bra med dig denna onsdag.Ha en skön dag.de godisarna är jätte goda..

    SvaraRadera
  16. hehe härligt väder va det igår men nu e det iskallt heheh =) vad gör du idag då?

    SvaraRadera
  17. Ha ha rosa rattar. Fniss. Jag köpte också såna igår. Tyckte de var goda :) Hoppas att allt e bra med dig idag och att du får en underbar onsdag:=)

    SvaraRadera
  18. hahaha ja men eller hur! jag tycker att barn ska vara barn...dom ska inte gå i högklackat inte! hha. traaagiskt vad det finns alltså .p

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails