onsdag 7 oktober 2009

Shoppingdagar


Är lite sugen på de här Holy Moly skorna från NELLY.COM

Mycket snygga nyheter hos NELLY.COM just nu och vet ni vad det bästa är? Jo att idag och imorgon är det shoppingdagar där och vid köp över 500 kr får man 100 krs rabatt om man anger koden NELLY09. Imorgon kan man dessutom chata live med Sofi Fahrman mellan 18:30-19:15 och mellan 20:00-20:45 dessutom får alla som handlar mellan kl. 18-22 imorgon en goodiebag. Gissa vem som kommer att sitta vid datorn och shoppa imorgon? Me! Svårt att gissa va?=)

36 kommentarer:

  1. ja eller hur ;) allt bra idag?

    SvaraRadera
  2. önskar att jag kunde gå i klackar, så fint dock bli min gubbe så liten då haha

    SvaraRadera
  3. Oj fy vad fuskigt. Det bara fortsätter snöa här. Snart måste plogbilen rycka ut. Folk kan snart inte köra bil, då det kommer så mycket snö.. :/ Hujj.

    SvaraRadera
  4. ja men visst är det :) Jaså? kan tänka mig det eftersom clinique är väldigt bra över huvudtaget:) tar bort sminker fort:)

    De där skorna var supersnygga. Dom tycker jag du ska köpa ;D

    SvaraRadera
  5. Sv; Jag ska lägga in en röst om dagen tills det inte går längre. ;)

    Jag ska undvika snöovädret genom att stanna inne hela dagen. Hoppas att det inte kommer något som gör att jag måste gå ut. Jag är inte psykisk förberedd för denna plötsliga vinter. :(
    Vad händer hos dig denna onsdag? :)

    SvaraRadera
  6. Thanks for sharing, I have just fallen in love with that bootie!

    SvaraRadera
  7. nja min dag kunde ju vart bättre...men får se det positiva i det hela... måste bara komma på vad det är först .)

    SvaraRadera
  8. Jo, det vore ju något att ta en paus innan, men frågan är då var jag ska bo. Just nu bor jag hos min pojkvän och innan det bodde jag själv. Jag kan ju inte snylta på honom, haha. Att flytta hem känns ju inte så... lockande :P

    SvaraRadera
  9. Tack :) Gillad skorna du lagt upp :) Hoppas att du får en bra kväll :)

    SvaraRadera
  10. haha ja varför inte kika in ;) snygga skor! ha en bra kväll, kram Mia

    SvaraRadera
  11. Ja,jag med :D Har en palett med 48 färger som jag använder i princip varje dag:P

    Jaså? Usch det låter inte kul och absolut inte billigt! Förstår inte att det ska vara så dyrt!:S

    SvaraRadera
  12. sv: jaa dom var snygga! :)

    Ja det är skoj, jobbigt men roligt! :) tack så mycket, kram!

    SvaraRadera
  13. Åh tack så mycket. Det var ju himlans trevligt att du gillade den :)

    SvaraRadera
  14. Jo, det är mysigt ibland! men en låååång vinter ser jag inte framemot :P
    sv. Okej ;D

    SvaraRadera
  15. aa synd att man inte bara kunde klicka hem klackarna :):) det hade ju varit lite lättare, men visst var dom? snacka om fynd ;D
    neej, det vart ingen klänning, men jag nöjer mig med skorna för den här gången :) nelly.se är frakten dyr där?

    SvaraRadera
  16. Snygga skor :) Jag har också fått mail om det.

    Tack för länkningen! Jag försökte rösta igen men det stod att jag redan röstat på dig så det måste nog gå lite mer tid...

    sv: Ja den är jättegod! Nej det är jättelätt, bara att blanda ihop smeten in i ugnen och glasyren är bara mörk choklad, grädde och snabbkaffe (man skulle ha ecpresso (stavas det så?) Men jag hade inget).

    Låter som en bra ide, jag ska också försöka komma i säng i tid ikväll, jag somnar på förelsäningarna :P

    Det är precis som för mig! Jga kan inte helöler plugga för att jag är så trött... hoppas att det är bättre imorn för jag har tenta nästa vecka :S

    Ja det går jättefort, ja det brukar ju göra det av nån konstig anledning. Vi har ju klarat det hittills så vi ska nog klara de här kurserna med :)

    SvaraRadera
  17. :) blåste sjukt mycket ute.. men några bilder blev de :) ska fixa in dom på bloggen under kvällen :( trisst med tandläkaren :(

    snygga skor :) ska verkligen försöka lära mig gå i höga skor nästa vår/sommar :)

    SvaraRadera
  18. jodu jag kommer också shoppa kan jag lova :D

    jo jag var hos läkaren idag. röntgades igen, men får veta imorgon hur det gick..

    SvaraRadera
  19. haha ja det verkar så, man har något och ser fram emot ;)

    SvaraRadera
  20. sv: ja det gör det ju, och torrvaror behöver man inte vara snabb med att äta upp heller. Men sojamjölk och fil m.m. som bara jag äter tar aldrig slut :P

    SvaraRadera
  21. these boots are classic! you would wear them with everything & they would last forever!

    SvaraRadera
  22. Riktigt snygga skor. Jag ska kika in där =)

    SvaraRadera
  23. SVAR:Ja faktiskt =) Allt bra med dig?
    SNygga skor :)

    SvaraRadera
  24. heheh ja gör det =) Om du kollat på dom kommentera gärna vad du tyckte om dom=)

    SvaraRadera
  25. Tack det hoppas jag med=)

    Snygga skor.

    SvaraRadera
  26. Kul! Synd att jag inte har några pengar att shoppa för just nu annars hade jag förmodligen hakat på jag med ^^

    SvaraRadera
  27. Ja, fast jag får aldrig nog:P samma med typ nagellack också. jag har typ 5 olika rosa nagellack i nyanser som knappt skiljer varan:P men den här paletten har ju lite fler färger:P Använder du någon palett?:)

    SvaraRadera
  28. SV: Jotack, dagen är kanon! :) Din med?

    SvaraRadera
  29. Sv: men usch, dumma visdomstand du har!! aldrig skoj med operation :(

    SvaraRadera
  30. snygga!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  31. Tack, jag med haha :D

    jaa de så sant så, bättre än ingenting :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails