måndag 19 oktober 2009

10 saker om mig

Jag blev utmanad av Lotta - att skriva 10 sanningar om mig.

  • Jag är 13 år yngre än mitt yngsta syskon
  • Jag har världens sämsta morgonhumör
  • Jag håller inte med om att "Alla bebisar är söta"...
  • Jag har två volontärjobb (som stödperson åt unga brottsoffer och så ger jag juridisk rådgivning åt hemlösa)
  • Jag har aldrig brutit, stukat något eller varit så sjuk att jag behövt uppsöka vård
  • Jag har hållt på med ridning, volleyboll, gymnastik, karate och badminton när jag var yngre
  • När jag var liten råkade jag klämma vår katt i dörren så grannen blev tvungen att avliva henne. Vågade aldrig erkänna att det var jag som klämde henne
  • Jag har jobbat på "räkbåt"
  • Jag har en äldre bror som jag aldrig träffat och inte ens vet vad han heter och en äldre bror som jag ända fram till i julas trott att han varit en kusin
  • Jag har aldrig varit utanför Europa
Jag utmanar http://sofieoja.blogg.se/ , http://saos.blogg.se/ , http://misschillpill.blogg.se/ , http://morgondimma.blogg.se/ , http://neafoshoo.blogg.se/

11 kommentarer:

  1. roligt att få veta lite mer om dig=)

    min helg har varit helt okej jobbat o så=)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det återstår att se om hon börjar löpa snart då :)

    SvaraRadera
  3. Sv; aa jätte fina ^^ hur e de me dig idag då?

    SvaraRadera
  4. kul läsning ;D

    sv: mm, det var asgott :D
    hehe, jo.. de skulle skicka in ringen på onsdag.. så vi får väl den nästa vecka förhoppningsvis.

    SvaraRadera
  5. ehhe ja lite extra blir det =)
    allt bra o ha heehh=)

    SvaraRadera
  6. Sv; jo de e bara bra me mig ^^

    SvaraRadera
  7. Jag har aldrig heller brutit något eller så. Det har dock hänt när jag spelat fotboll att jag fått lite ont, en väldigt lätt stukning antagligen, som gått över på en dag.

    Jo, men det är rätt skönt att ta det lugnt. Har han lite att göra så kan jag syssla lite med vad jag vill också :)

    SvaraRadera
  8. Kul med en utmaning. Jag har för mig att jag gjort den för länge sedan, men kan nog gräva fram några fler sanningar =)

    SvaraRadera
  9. Sv; Kul att läsa din fakta. :)

    Min helg var sisådär. Vad något nere när hela webshopen slutade fungera, men blev glad när det fixade sig. Men hela helgen gick åt med att kämpa med att återfå den till sitt ursprungliga läge, så gott det gick. ;) Hur har din helg varit? :)

    SvaraRadera
  10. funny thing, suure!
    senare kommer svaret! =)
    ska bara skölja ur hårfärgen hihi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails