måndag 5 oktober 2009

Det kom ett bud till mig


Med en Chiquita väska

En kylväska närmare bestämt

Som innehöll 6 st smoothies

Precis efter att jag skrivit förra inlägget så ringde det på dörren här. Utanför stod ett bud med en lite kylväska från Chiquita som innehöll 6 st smoothies med superfrukter som innehåller en massa antioxidanter. Med lite tur kanske de kan mota bort förkylningen som jag känner är på väg.=) Tack till Chiquita och Träningsglädje!

Återkommer med hur det smakar när jag hunnit testa dem och i väntan på det så får ni inte glömma att rösta på mig här

Rösta på mig

Ni kan rösta på mer än en person och ni kan rösta varje dag (dock kan ni bara rösta på mig en gång varje dag). Så kom igen och rösta nu, alla som gör det och kommer ihåg att lämna en kommentar kommer att få en läkning.

Tack till http://misschillpill.blogg.se/ och http://emmelist.blogg.se/

31 kommentarer:

  1. åhå! ;) kul! :D
    sv. jo det var inte så kul

    SvaraRadera
  2. oh du får tala om, om de är goda sen:D
    vill också smaka de där:D

    SvaraRadera
  3. Heej!
    Hur mår du??
    JA det var verkligen jätte skönt med en prommis, vi gick fort så vi fick verkligen upp flåset =)

    Vad gör du ikväll???

    SvaraRadera
  4. Åh dom där är ju sjukt goda!!

    SvaraRadera
  5. den med apelsin i är godast (:

    ja tack, den har vart bra. ska kika lite hollywood fruar nu tänkte jag (: missade senaste , så ska kika reprisen (; själv?

    SvaraRadera
  6. oh men de är ju lite lyxigare ;P
    hihi

    SvaraRadera
  7. Tackar!
    Hoppas du får en bra kväll :)

    SvaraRadera
  8. sv; ja, det tycker jag verkligen=) enkelt och gott ;)

    SvaraRadera
  9. Ibland är din blogg väldigt skum måste jag säga. ibland måste jag trycka flera gånger på länken för att komma in. hel skumt! :S
    å det är tyvärr bara på din blogg den gör så.
    (tur i oturen?)

    tackar jag hoppas på att jag får en frilla som passar mig!

    Jag vill också ha smoothies hem till mig! :D

    SvaraRadera
  10. ooh va gott ^^

    sv: jo vi hade rikgit kul! ^^
    måste göras om snart! ^^

    SvaraRadera
  11. http://kashaysblogg.blogspot.com om Efter lite ändringar i designen:
    Fina ändringar.=) Tack så mycket för rösten, du ska absolut få en länk för besväret fixar det lite senare. Måste springa iväg lite nu men jag länkar ikväll!kram

    *SV* no probs, tack för länkningen =)
    ååh, dom där smoothisarna känns väldigt lockande ^^, hade du beställt nmånstans eller fick du gåvan med posten bara just like that?

    SvaraRadera
  12. kul när man får hem grejer sådära! ^^ hoppas dom smakar!

    *svar* tack så mycket sötnos! :) jag kände mig dock inte särskilt söt. haha.... kram

    SvaraRadera
  13. sv: va kul å testa nåt nytt då! ^^

    du har väl inte missat att vi har fraktfritt på www.cloey.se ? ;)

    SvaraRadera
  14. Haha cooolt att få det :)

    Jaha, okej. Jag läser också på universitet, men bara en kurs på 15 hp och halvfart. Det är en kurs som heter 3 världsdelar som handlar mest om fattigdom, varför vissa länder är så fattiga när de har massa naturresurser och så vidare. Riktigt intressant :) Läste statsvetenskap också, men jag kände att det blev tufft. Tog studenten i våras, så jag är ganska skoltrött, hehe :)

    SvaraRadera
  15. Haha vad kul, beställde du hem det? :D

    SvaraRadera
  16. ahh jag har då ingen aning haha :D
    ibland funkar det å ibland inte.

    jadet får vi hoppas :D
    ser väl imorgon ^^

    SvaraRadera
  17. smaskens :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  18. you made me thirsty! hope you like these!

    SvaraRadera
  19. Godmorgon gumman.Så skoj med smakprover..Hoppas att de är goda.Ha en skön tisdag.kram

    SvaraRadera
  20. Hihi, ja tack... har faktiskt hållit uppe humöret sen igår :) Och idag ska jag på marknad, och tänker ta cykeln in till centrum :))

    SvaraRadera
  21. Åh, vad roligt, de där skulle jag också vilja testa!

    Tack för länken till Rosa Bandet-sidan!

    SvaraRadera
  22. åh, vad härligt:D är dom goda?:)

    SvaraRadera
  23. MEN, vilken söt kylväska! De är supergoda de smoothisarna. Kul! :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  24. Vad roligt! Och gott! Ska göra mig en riktig banansmoothie här snart. Köpte bananerna här ute på gatan(är i Sydamerika).
    ---------------------------------------------------------
    Kolla den coola bilden jag tog av en helt olyckshändelse över Los Angeles! Finns på min blogg... jag kallar Accidentally Artistic... :P http://reviresco.blogg.se

    SvaraRadera
  25. Trevligt med Sydamerika.=)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails