måndag 12 oktober 2009

Jag har varit dålig på att uppdatera i helgen, jag vet..



Vi köpte PC-spelet Risen i helgen och jag blev helt fast. Därav den dåliga uppdateringen. Spelet är utvecklat av samma tyska företag som gjort Gothic spelen som också dom är riktigt roliga men de har varit lite buggiga. Det här spelet flyter däremot på perfekt och det är helt underbar spelkänsla! Japp I'm a nerd.=)

För er som är nördar precis som jag så finns spelet att köpa hos CDON.COM
där det faktiskt är lite billigare än vi fick betala för det. Spelet finns för både PC och X-box 360.

Kan helt klart rekommendera det här spelet.

9 kommentarer:

  1. ojjj de känns som att det var länge sedan jag spelade något sådant spel :O

    SvaraRadera
  2. Aldrig spelat, måste testa! :)

    Sv: Tack så hemskt mycket! :D

    SvaraRadera
  3. ja gud ja jag älskar att gå modesvingar :D

    SvaraRadera
  4. SVAR: Haha ja, lite halvt om halvt... :P Hittade allt till galan, men inte riktigt allt till eftermiddagen än :P

    Det blir en jättehäftig svart klänning, svårt att förklara hur den ser ut mer än så, den påminner liksom lite om en solfjäder... xP

    SvaraRadera
  5. jo vi hade ju väntat oss värsta extrema sminkningarna..men man kollade ju mer på klänningarna än sminket, vilket var lite synd :/

    SvaraRadera
  6. Nja, top model består av ett gäng egotrippade tjejer som vill bli landets nästa supermodell...:) Kul o se alla catfights

    SvaraRadera
  7. sv; jo å det har väl varit en någerlunda bra start på veckan :). haha ja man fastnar lätt i farmville hehe ;P

    SvaraRadera
  8. Så sugen jag blev på att spela, körde WoW riktigt mycket förut men inte nu längre.

    Sv. Jag får ta och spana in eleven lite mera då =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails