fredag 9 oktober 2009

Det kom ett litet brev med posten



Litet och litet för den delen, så litet brev var det faktiskt inte eftersom jag var tvungen att hämta ut det på Posten. Lite irriterade över det iofs för det var inte för stort för att delas ut, fick ett ännu större brev i brevlådan. Jaja. nu är det i alla fall hemma hos mig och det innehöll en massa fint från L8nyberg som jag vunnit i en tävling på hennes blogg.

Ska bli jättekul att testa allt. Än så länge har jag bara hunnit pröva den lila hårrosetten, på min man. Han blev såå söt.=)

16 kommentarer:

  1. Ska ut och äta ikväll med ett par tjejkompisar...och imorgon är det fest ochs edna utång och söndag fotboll =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det blir fullt upp hela helgen.... :) men sånt gillas. Veckan har varit för lugn!

    SvaraRadera
  3. ja det hoppas verkligen jag med!! håller tummarna hårt :D

    SvaraRadera
  4. SVAR: Tack så jättemycket! :D Känns extra kul eftersom jag nog är den första hästbloggen som någonsin blivit bjuden :P

    SvaraRadera
  5. SVAR: Nej precis, alla kända hopphästar har ju någon gång också varit okända ;) T.o.m. Milton hade kunnat vara en vanlig ridhäst om han inte hade matchats rätt av en duktig ryttare... x)

    Ja, tänker åka dit :) Måste ta chansen! Dock är det lite nervöst eftersom man inte fick ta med någon kompis och jag känner ingen av de andra bloggarna som ska dit... xP

    SvaraRadera
  6. Sv: aa de skit jobbigt :/ aa de va jättevackert.
    jaha visste inte att det fanns en forkortad version :) läser lite varje dag, den verkar vara svårfattad :/

    SvaraRadera
  7. Sv: tack, det kan behövas. är som en yr höna här hemma just nu

    SvaraRadera
  8. Grattis :-)
    Så var det dags för fredagsmys - igen :-)
    Trevlig sådan!

    SvaraRadera
  9. Vilken snygg header. Dina egne fötter/skor? mkt snygga rosa skor iallafall :D

    SvaraRadera
  10. Ja, det är verkligen inte fel när det hände rlite saker :)

    SvaraRadera
  11. SVAR: Haha aw! Hur länge sen la du av och varför? :)

    Precis, fast å sin sida så får man väl chansen att skaffa lite nya kontakter då :) Haha du frågar precis dem frågorna som jag strax tänkte ta upp i ett inlägg, men njaä, jag har lite bilder i huvudet på hur jag vill se ut men inga av dem kläderna finns i garderoben ännu... xO

    SvaraRadera
  12. Hej, mitt namn var Angelica och jag driver bloggen www.angelicatjernstrom.blogg.se. Jag har precis gjort ett inlägg med 10 tips om hur man kan få bort sitt sötsug. Dagligen kring 3-tiden så blir man oftast sugen på något sött, och nu tänkte jag då tipsa er om hur ni kan motverka detta! Läs min blogg, och berätta vad du tkr :) Tack.
    Ha en fortsatt trevlig fredag. Kram /Angelica

    SvaraRadera
  13. Hejsan:)
    vad gör du en kväll som den här då?

    love

    SvaraRadera
  14. Söta saker :))

    Hade en kanondag i Göteborg...:) Och nu är jag hundvakt resten av helgen - fullt upp :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails