torsdag 8 oktober 2009

Rosa bandet


Har fått en del frågor om var jag hittat det rosa bandet, bli en rosa hjälte, som jag har i vänstra hörnet av min blogg och tänkte där för att jag kunde svara på det här i bloggen om det är någon mer som undrar och är intresserad av att stödja Rosa bandet kampanjen. Längst ner på den här sidan hittar du koden för att lägga in det rosa bandet som ni ser i övre vänstra hörnet på min blogg.

Sedan så vill jag bara påminna om shoppingkvällen hos NELLY.COM ikväll. Alla som handlar mellan klockan 18-22 får en goodiebag och om du handlar för 500 kr och anger koden NELLY09 får du 100 kr rabatt. Passa även på att tävla om en hel outfit och chatta med Sofi Fahrman. Om du köper en GHD Pink limited edition kit där 120 kr går till Rosa Bandet så har du även möjlighet att vinna biljetter till Rosa bandet galan för dig och en vän. Utöver två biljetter till galan så vinner du även en festklänning att ha på dig när du går på galan, nice eller hur?=)


14 kommentarer:

  1. Kostar det något? jag vill gärna ha en sån :) Eller kanske bara en ruta av något slag, men hur lägger jag sedan in den på bloggen?

    SvaraRadera
  2. tack så mycket! :D vad kul att du tycker det.
    haha ja det var tur att jag missade soffan. tyvärr blev jag ju lite sämre igår, men läkarn trodde att det snart skulle gå över och att influensan snart skulle försvinna helt ur kroppen så det var skönt att höra.
    jodå.. har bara varit hemma ... själv då?
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja, verkligen jätte bra pris! Vill du vara med i min tävling? :)

    SvaraRadera
  4. Sv; Varför man blir så chockad när snön kommer, är nog för att förändringen är så märkbar. Det är en plötslig förvandling. Hela världen blir vit. Och det jag känner är förtvivlan... Jag hann inte ens inviga mina höststövlar. :(

    SvaraRadera
  5. Nelly har verkligen skit snygga kläder! Ska nog köpa något nu! :) Hihi!

    SvaraRadera
  6. Jo då, det gick bra! Pratade inte om så mycket mest "Tycker du att det går bra", haha :D

    Tränade igår kväll, och ikväll blir det Badminton! Själv då?

    SvaraRadera
  7. SVAR:Tack vad snällt =) Ja visst var de :D Blev jätteglad <3
    Allt bra med dig?
    <3

    SvaraRadera
  8. hehe :)
    ja jag är uppe i ett år utan att sitta på hästryggen :( håller dock på med dom. men saknar tävlingarna som jag va riktigt duktig förut :(

    har du haft en bra dag idag då?

    SvaraRadera
  9. Hoppas att torsdagen har varit bra hittills :)

    SvaraRadera
  10. är det sant, fan haha :Djag ligger fortfarande på de första sidorna, har inte kommit så långt men den ser lite svårfattad ut :P

    SvaraRadera
  11. Just ja, shopping på nelly. Måsta kika in där nu =) Bra att du påminde mig.

    SvaraRadera
  12. Riktigt bra tips där! :)

    SvaraRadera
  13. Jag har ett rosa band på min jacka :)

    Jo, det är samma sak med urväxta jeans. Typ "jag ska gå ned några kilo så jag kan ha dem igen". Haha.

    Ja, när jag satt i våras och sökte jobb som en tok. Det blev ungefär samma brev till alla, förutom att jag ändrade lite. Man ska inte känna sig tvingad att söka och skriva, då tror jag nog det blir rätt dåligt. Man ska känna sig peppad :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails