torsdag 22 oktober 2009

Inget tentaresultat och operation imorgon


Dagens: Tröja Ella moss, linne (under) Filippa K, jeans Filippa K och örhängen L8Nyberg.

Idah skulle resultatet från förra tentan ha publicerat men det blir försenat till imorgon. Är rädd att jag har kuggat tentan och i såfall så blir det ingen rolig dag imorgon. Ska ju dessutom operera bort en visdomstand imorgon och alla har lyckats skrämma upp mig med sitt prat om att jag måste kräva att få ett recept på smärtstillande, och du kommer vara helt utslagen imorgon och det kommer att göra ont ett bra tag efteråt och bla, bla, bla... Usch, säger jag. Tummen ner för försenade tentaresultat och dumma visdomständer!

17 kommentarer:

  1. Sv; mm hatar de verkligen!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen:) har vart på akuten med killen hela dagen :( hoppas du haft en bättre dag:) håller tummarna att tentaresultatet är bra!

    SvaraRadera
  3. tummen ner för det, ja!

    /neafoshoo
    :)

    SvaraRadera
  4. Fan vad trist när sånt blir försenat :8 hoppas operationen går bra imorgon *håller tummarna*

    hos dig med, märkligt då måste vara något kulurellt de fira då?

    SvaraRadera
  5. ja det borde verkligen vara bättre om de lade resurer på rättsaker inom forskningen

    SvaraRadera
  6. ja du det undrar jag också, men det hade verklgen inte förvånt mig om hon hade gjort det.. vet inte vad dom håller på med..:P

    SvaraRadera
  7. Jag håller tummarna för att tentan gick bra och att operationen går bra!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du klarade tentan och att det går bra med visdomstanden imorgon!

    SvaraRadera
  9. usch lät som en tung dag och än värre imorn då! Lycka till!

    SvaraRadera
  10. hahhaha va roligt:D de är allt lite sött ;P absolut!

    SvaraRadera
  11. Usch det var ingen rolig dag du har framför dig... Hoppas att tentan gick bra.

    sv: Dekostar bara 25 kr st på IKEA, ja de är jättebra till pasta :)

    Ja jag får göra det och hoppas på tur :)

    Tråkigt att rådgivningen intekommit igång än, det är ju jättesnällt av dig och bra erfarnhet.

    Ja hoppas dte, men just nu känns det som att jag har lite för mycket...

    Ja verkligen :)

    Ja kladdkakan va jättegod :) ibland är han bra att ha :P

    SvaraRadera
  12. nu blir de ingen match försen hans arm läkt.. tråkigt men ska kolla på laget iaf, hoppas de håller ställningen :)

    SvaraRadera
  13. Absolut, lovar berätta om hur dte är när det kommer på posten :)


    hmm, får kolla på nätet om det var ngn högtid som man missat

    SvaraRadera
  14. yes tell me about it.. hehehe
    lycka till med operationen! *aoutch i förskott* ;p

    SvaraRadera
  15. ajj hoppas det inte gör allt för ont sen efter operationen :(

    SvaraRadera
  16. Aww, I hope things start looking up for you in the future!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails