tisdag 13 oktober 2009

Skolan och hämtat paket


Friis halsband


goodiebag

Nu sitter jag och pluggar lite innan det är dags att börja plugga. Har haft en tre timmars föreläsning på morgonen och sedan åkte jag och hämta ut mitt paket från NELLY.COM.

Är supernöjd med det jag beställde, tror jag kanske inviger den nya skjortan redan imorgon.=) Förutom skjortan och halsbandet så blev det även lite fina Wonderland underkläder.

Goodiebagen innehöll tidningen Sofis mode, ett par Wonderland stringtrosor, ett litet balsam (för lockigt hår) och en Nelly mössa.

När jag kom hem så låg det en avi från H&M på hallmattan så får se om jag hinner hämta det med idag annars gör jag det imorgon.

18 kommentarer:

  1. sv: hehe, ja! jag har inte klippt mig på över ett år ^^

    SvaraRadera
  2. jaha usch va tråkigt :(
    inte kul o ha allergi ju =(

    SvaraRadera
  3. aa väldigt haha :) ohh fan va kul, va det varmt då ni åkte? nej vi har inte vart nånstans :( förhoppningsvis så åker vi också när vi går i 3:e ring men de inte säkert :/

    SvaraRadera
  4. har äntligen läst klart den o gjort prov idag så nu har jag det borta :)

    SvaraRadera
  5. nice med goodiebags :O vill också ha :O

    btw så tror jag visst de vill ha upp dig på catwalken visa bara att du har självförtroende och kan de du gör så löser det sig ;)

    SvaraRadera
  6. DU VANN TÄVLIGEN, GRATTIS KONTAKTA MIG VIA MEJL SKRIV NER DIN ADRESS SÅ SKICKA JOYOFGIVING.SE KLOCKA TILL DIG! GRATTIS IGEN =)

    SvaraRadera
  7. Hehhe ja den ser grymm ut faktist =) kul att du blev glad=) glöm ej mejla mig så jag kan skicka din adress till dom=)

    SvaraRadera
  8. Jättefint halsband där du :)

    SvaraRadera
  9. sv: jag med! men det är farligt att hoppas tyvärr :/

    SvaraRadera
  10. SVAR: Jadå, kl. 20.00 ikväll är det hoppträning! :D

    Haha, jag tycker tvärtom, att alla stövlar sitter så löst där uppe... xP Dock så har jag hittat ett par bruna stövlar nu! :D

    SvaraRadera
  11. Gick tyvärr inte så bra för bois igår...men kul hade vi i alla fall! =)

    SvaraRadera
  12. Allt bra med dig?
    Vad tycker du om de tuffa sakerna på mitt senaste inlägg? (:

    SvaraRadera
  13. tack :D jo en kanon tisdag! din dag då?

    SvaraRadera
  14. Hej Hej!
    Nu har jag valt ut 5 st till årets blogg tävlingen hos Sabi , gå in och se ifall det blev du :)

    Må gott / Sabi

    SvaraRadera
  15. ååh var d de som doldes i googdie baggen ;P undra om alla får likadana. Ska hämta ut mitt paket om nåra dar =)

    aah kan vara bra o veta =)

    SvaraRadera
  16. Sv; tack tack! :)

    Vad har du för tatuering? :D

    SvaraRadera
  17. Sv: Tackar :'D
    Jo, en Nikon D3000, fast jag la till en rejäl slant själv, men underbart nöjd iaf :'D

    Okej :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails