tisdag 6 oktober 2009

Uttråkad


Tröja Golddigga, t-shirt och jeans Filippa K

Nu har jag kikat på House och druckit en kopp te. Mysigt men nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Ingenting på TV, inga kompisar som bor så nära att man bara kan springa över och min man är ute med jobbet och tar några öl. Skulle så klart kunna plugga men det är jag inte speciellt sugen på... någon som har några förslag på vad man kan hitta på?

Edit. Ett litet förtydligande. Om det inte framgick för alla så var jag ironisk i förra inlägget...

11 kommentarer:

  1. Nämen tack så mycket hörru:)

    SvaraRadera
  2. ja de hoppas ja me att den gör :)

    är den dom använder på sallongerna iallafall =)

    SvaraRadera
  3. Sv; han är i frankrike i 2 veckor på utbildning genom jobbet...han åkte i söndags :(

    SvaraRadera
  4. haha ja men eller hur ;)

    fin bild på dig!

    SvaraRadera
  5. ja det går väl sakta men säkert framåt. ruskigt less på att vara hemma i alla fall... :(

    SvaraRadera
  6. Hej söta du!

    Vad roligt att du är med i min Paris Hilton-tävling!
    Just nu lottar jag ut en nyhet från Wella's nya Fullness-serie!
    Vill du pröva denna nyhet för tjockare hår?
    Passa på att vara med!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad tråkigt att inte ha nått att göra... läsa en bok eller tidning? Fast det kanske är lite sent med förslag nu :P

    Vad gott med pommes!

    sv: Ja helgen var underbar :) Det är så sällan man träffar alla kompisar.

    Jo det har den väl.. kunde ha pluggat lite mer men jag har varit för trött. Har din start på veckan varit bra?

    Har röstat på dig idag igen :) Hoppas du kommer med.

    Vad jobbigt... jag brukar också ha svårt att hänga med på föreläsningarna. Brukar lära mig mer av att sitta hemma och prova mig fram och räkna.
    Bra att han kan hjälpa dig :)

    SvaraRadera
  8. Sv: nu ska bild ligga uppe på håret. Svårt att fånga färgen dock :(

    hoppas din tisdag har varit bra.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails