onsdag 28 oktober 2009

Snart lunch



Nu ska jag snart ta och äta lunch och sedan måste jag fortsätta plugga inför tentan på fredag. Idag kom mitt paket från Eleven.se kommit men jag tror inte jag kommer att hinna åka och hämta det fören efter tentan på fredag..=(

Är just nu ett paket från Asos på väg hem till mig också, spännande. Har faktiskt aldrig beställt något därifrån tidigare och ska jag vara ärlig så önskar jag nästan att jag ska bli missnöjd, de har jag så himla mycket snyggt och jag borde verkligen försöka shoppa mindre. Inte lätt med alla schysst webshoppar...

Nej, nu ska jag ta och äta min lunch så försöker jag skriva lite mer sen. Ha en trevlig onsdag allihopa!

11 kommentarer:

  1. usch de där låter inte speciellt kul!
    Bli snart bättre :)
    Jodå alla tiders med mig..

    SvaraRadera
  2. Sv; mm okej..hoppas de går bra då! Nja vet inte rikigt va som händer mer! men vi får väl se..ska iaf ha kameran me mig ^^

    SvaraRadera
  3. Man vet aldrig va som händer.. bli väl träning, shopping som vanligt! :) händer för din del?

    SvaraRadera
  4. där se man, tradigt!
    Vad plugga du till?

    SvaraRadera
  5. ja visst är det, jag blev kär i det på en gång när jag såg det. Hehe. va roligt med paket, vill med ha massa paket! =D

    SvaraRadera
  6. Så spännande med ASOS paket - i dom brukar det finnas vackra saker!

    Såg att du hade varit inne och kommenterat min tavla hos La Petit Pois - kan ju inte låta bli att säga tack!

    SvaraRadera
  7. Hej hej. Hoppas allt e bra med dig i kväll? Haft en bra dag idag?

    SvaraRadera
  8. ahhh jag var ute på stan idag för att se om jag kunde hitta nå roliga saker men ag hittade ingenting kände mig inte ens sugen på att shoppa :O inte likt mig :O

    SvaraRadera
  9. Har beställt på asos en gång och var super nöjd!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails