måndag 26 oktober 2009

Lite nätshopping


Too faced natural eye

Idag har jag beställt kursböckerna till kursen som drar igång nästa måndag. Köpte böckerna från Adlibris. Köper alltid min kurslitteratur där, de har bra pris på kurslitteraturen plus att jag får böckerna därifrån levererade till butiken här nedan för så jag slipper åka iväg för att hämta dem.

Sedan beställde jag även lite skönhetsprodukter från Eleven.se som är min absoluta favoritbutik när det kommer till skönhetsprodukter, alltid supersnabb leverans och bra att man kan bestämma var man ska hämta sitt paket. Hade tänkt shoppa lite kläder också men jag är så trött och matt så inte ens nätshopping var roligt.. Ja, då kanske ni förstår hur pigg jag är?

14 kommentarer:

  1. tackar :) hur är det med dig då?

    SvaraRadera
  2. samma här så det var ett perfekt pris för glas som kommer gå i sönder igen haha

    SvaraRadera
  3. jag är alltid pigg för nätshopping :O

    SvaraRadera
  4. Vad fin ögonskuggan såg ut!

    Hur har det gått efter operationen?

    SvaraRadera
  5. Jag vill också shoppa! Men har inget jobb och inga pengar :(

    SvaraRadera
  6. jobbigt å va trött :/
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. Godmorgon..Alltid skoj med shopping..Ha en skön tisdag ...kram

    SvaraRadera
  8. Nej jag hittade ingenting, var inte särskilt aktiv med att leta heller. Känner mig också jättetrött, fast har ju feber och allting så är väl inte så konstigt. vaknade typ helt blöt imorse!

    ja, nej jag har inte heller haft en ipod förrut :P

    SvaraRadera
  9. sv: jag är timvikarie på ett äldreboende. Har varit där i 4 år till och från och trivs som fisken i vattnet.
    Just nu finns det hur mkt lediga turer som helst och jag jublar ;D

    SvaraRadera
  10. oh i love the belt at the top. oh i would love to visit stockholm!

    SvaraRadera
  11. Ohh, that looks like a very nice pallet! Will we get to see the end result?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails