måndag 5 oktober 2009

Sovdags

Nu ska jag lägga mig så jag inte missar introföreläsningen imorgon. Kommer nog inte skriva något mer innan jag kommer hem imorgon så till dess, glöm inte att rösta här:


Rösta på mig

Alla ni som röstar och lämnar en kommentar får en länkning och glöm inte att ni kan rösta varje dag!=)

De som röstat hittills idag och lämnat en kommentar så jag kunnat länka är dessa sötnosar:

http://hampusplaza.blogg.se
, http://sofija.blogg.se/ , http://emmelist.blogg.se/ , http://hillsandcity.blogg.se/

19 kommentarer:

  1. heheh söt du e =)

    haft en soft söndag faktist kan inte somna nu =( sj då?

    SvaraRadera
  2. hehe jag e också sån vilar ut mig för mycket på dagen =(
    nej inte så mycket faktist,jobba o så sj då?

    SvaraRadera
  3. heheh verkligen=)
    såå roligt, länge sen man gick i skola känns det som =)

    Jag jobbar som danslärare=)

    SvaraRadera
  4. Jodå, vaknade nu ;P /lejoss.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Ja dom är jättegoa, det är sån päls i hela skon :) mjuka och goa.

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en bra måndag då :))

    SvaraRadera
  7. Godmorgon gumman.Hoppas att du får en skön måndag.kram

    SvaraRadera
  8. tack för länkningen söta du :)

    SvaraRadera
  9. absolut, va ju i baduset haha:D okey, köper inte mkt på kicks, överpriser :P klart ja ska rösta:)

    SvaraRadera
  10. Jag har röstat på dig :)

    Hoppas det gick bra på föreläsningen!

    sv: Den var riktigt god också :)

    Jo det är klart... Ja kul kan den ju vara ändå.

    Ja fy...

    SvaraRadera
  11. Vad roligt! jag röstar såklart :)

    SvaraRadera
  12. ja det e jätte roligt, har gjort det sen jag va 16 så det blir 6 år totalt =)

    SvaraRadera
  13. jackor är jättesvårt och speciellt för mig som har gorilla armar

    SvaraRadera
  14. åh vad avis ja blir :) ja tkr han e så sjuuukt bra!

    SvaraRadera
  15. tack för tipset ;D hur går det med röstningen för dig då? skulle vara kul om du kom med OCH JAG såklart :D

    SvaraRadera
  16. Sv; hehe aa den va jätte god :)

    SvaraRadera
  17. Tack söta för kommentaren! Har en tävling just nu i min blogg, var gärna med! =) Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails