fredag 30 oktober 2009

Snart är det dags för middag här...



Men först en bild på innehållet i paketet från Eleven.se. Det blev två handkrämer och en fotkräm från Odd Molly, ett paket med instant manicure, ögonskuggepaletten från Too Faced, en glasfil och en Tangle teezer (var ju tvungen att testa). Sedan så fick jag även med lite varuprover vilket alltid är trevligt.=)

Sen kan jag ju tala om att jag fick ta bort stygnen idag, jippie!=)

Kan även meddela att jag kommer att lägga ut en tävling under kvällen, det får ni inte missa!=)

10 kommentarer:

  1. tackar :) riktigt nöjd med bilden faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. kul kul kul med paket. =) vill önska dig en trevlig helg tjejen!

    SvaraRadera
  3. Mycket fint trevliga små saker :D

    SvaraRadera
  4. idga blir en lugn dag..greja lite med bilen o ta en promenad:) Du då? åh härliga saker du fick hem! åh skönt att stygnen är veck nu;)

    SvaraRadera
  5. ohhh så roligt med paket!!!

    SvaraRadera
  6. Alltid kul med en massa beautysaker :)

    SvaraRadera
  7. Ja, det släppte rätt snabbt, efter en promenad ut så mådde jag mkt bättre :)

    hur är det med munnen din?

    SvaraRadera
  8. Mycket intressant där =)
    Hur är doften på fotkrämen. Stark eller svag?

    Happy Halloween till dig med!

    SvaraRadera
  9. Härligt med nya saker! Hoppas att du har haft en bra helg! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails