tisdag 27 oktober 2009

Pannkakor!


Efter att ha levt på soppa och filmjölk hela helgen var jag dödligt trött på det igår så jag lyckades övertala min söta man att göra pannkakor med glass åt mig till middag, det är ju lättätet.=) Blev jättegott och jag åt upp varenda en så min man fick laga fiskpinnar och potatismos åt sig själv.. Tur man har en snäll man.

Nu börjar det i alla fall göra lite mindre ont även om det är långt ifrån bra än, jag hoppas verkligen att det ser bra ut på fredag så jag får bort de där attans stygnen och sen inte behöver tänka mer på det...

Nej, jag ska försöka plugga lite nu och så ska jag försöka skriva mer sen. Ha en fin tisdag allihopa!=)

11 kommentarer:

  1. Gott med pannkakor..mums så sugen jag blev nu..Har du testat Keso plättar något..det är så gott...:)
    JA det är alltid så mysigt att slå in packet när man har lagt energi på det.Ha en skön eftermiddag.kram

    SvaraRadera
  2. sv: mm, känns hur bra som helst :)

    SvaraRadera
  3. Hej hej. Hoppas allt e bra med dig idag? Vad har du blivit opererad för?? Hoppas att du snart e bra. Imorgon e det min tur att operera foten :(

    SvaraRadera
  4. Då har du något som du måste testa en dag..Kan lägga ut receptet i dagarna till dig.kram

    SvaraRadera
  5. Vad jobbigt att du har ont :( Vad snällt av din man att göra pannkakor till dig :)

    sv: Ja jag har jättemycket att göra just nu... det är så tråkigt, har ingen tid för nåt kul :(

    Tack :) Jag hoppas att det blev godkännt...

    Hoppas att du känner dig bättre snart!

    SvaraRadera
  6. Vad gulligt att han gjorde pannkakor till dig :) Jobbigt att vara sjuk "/ Krya på dig! :)

    Många kramar Therése (följer dig) :)

    SvaraRadera
  7. Tyckte inte den var dålig, men inte heller bra direkt. Dock var ju Jared med och med en kompis som sitter och skakar blir det rätt bra ändå haha ;) Önskar dock att det hade varit en repa på skivan så sista händelsen på bryggan inte skulle varit med (jaja, Jared överlevde ju i alla fall!) :)

    SvaraRadera
  8. Usch ja just det. Skönt att det iaf e bättre nu :) Jag ska operera bort en bit ben från foten. Har något som heter hallux valgus. Mitt e ärftligt.

    SvaraRadera
  9. i just adore pancakes, especially the fat american ones. hope you're feeling better :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails