fredag 16 oktober 2009

Replay your fragrance



Nu har Eleven.se fått in Replays parfymserie Replay your fragrance. Så här beskriver de parfymen på sin hemsida: "Replay för henne och honom är gjord av en fusion av ingredienser, som skapar dofter som mixar det väntade med det oväntade. De väcker känslor och stimulerar din fantasi att skapa en unik värld runt dig själv. Ett bohemiskt sätt att leva är inom räckhåll; det handlar bara om hur du bär dem!"

Vanligen så tonar ju parfymdoften bort under dagen men den här ska man med hjälp av en droppe vatten kunna återaktivera toppnoten av. Doften finns för både tjejer och killar. Köper du två produkter ur serien får du dessutom en tygkasse (som är riktigt snygg) på köpet (så långt lagret räcker).

Någon som testat denna?

7 kommentarer:

  1. Inte jag men sägs att det ska vara en riktig hitt :D

    SvaraRadera
  2. tack tjejen! hoppas ni hade trevligt ikväll?

    SvaraRadera
  3. ja, kommer nog bli jätte bra :D ska köpa de på söndag :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Jag tror också att det skulle bli snyggt. ;) Fast det är så svårt att veta hur jag skulle vela att det ska se ut. Att ah en idé räcker ju inte. Måste rita den perfekta bilden. Och jag har inte skillsen för det. ;P

    SvaraRadera
  5. Det lät ju bra om man kan återaktivera den :)

    SvaraRadera
  6. Köpte den parfymen förra helgen, and I love it! Absolut en favorit :))

    Ikväll blir det Ladies night-showen i Göteborg för min del :) Och imon får vi se vad jag orkar..!

    Själv då? :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails